#1 Skrevet Mars 11, 2008 Er det noen her i distriktet som føler seg kompetent til å montere en peloquin diff for meg i en 02A kasse? (mot kompensasjon såklart) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 Om du har rette programmer på pc'n din, så er det ikke noe problemer å plukke en kasse. Bare et tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 Om du har rette programmer på pc'n din, så er det ikke noe problemer å plukke en kasse. Bare et tips. finnes det et program som bytter diff for meg?? men eg tog an... uansett så må peloquin shimses, og jeg tror ikke jeg er i stand til å rote i kassa selv...så outsourcing er på sin plass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Litt offtopic, men er det med 80% sperre i diffen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...