#1 Skrevet Mars 11, 2008 da har jeg endelig gått til fornuft og kjøpt meg audi igjen. gikk til innkjøp av en a4 avant 2000mod. alt utstyr. tenkte og holde den for det meste original, foruten senk, tone vinduer og lakkere helt ned rund baut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 Gratulerer! Men ta også til fornuft og utstyr denne topicen med bilder, så vi kan pærte på deg Hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2008 Gratulerer! Men ta også til fornuft og utstyr denne topicen med bilder, så vi kan pærte på deg Hehe nå har det seg sånn at jeg aldri har greid å helt forstå hvordan jeg legger inn bilder i tråden her. men har fått opp bilde på avataren min da. så vis en har en enkel forklaring på hvordan og få ut bilder her, så kommer det.. se der ja, ordnet seg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2008 Fin fin bil! Hvilke felger er det? Orginale Audi lakkert i svart? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2008 Fin fin bil! Hvilke felger er det? Orginale Audi lakkert i svart? jeg vet ikke om det er orginale felger. kjøpte dem forje uke. satt på en annen a4 som ble solgt, hvor ny eier ikke ville ha svarte på svart bil. det står trykt CMS uthevet i front på dem. har kun rullet 10 mil. di er originalt svarte. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2008 Stemmer det ja. Det er CMS C8 Black;) Tøffe felger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2008 Grattis med ny bil! Håper vi i styret ser deg på treff i sommer. 11. Mai på festningen i Halden F.eks:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2008 Stemmer det ja. Det er CMS C8 Black;) Tøffe felger. takker, da vet jeg det. du har vel ikke tilfeldig vis pris på disse også? kjøpte dem her om dagen, så hadde vært greit og vite. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2008 Grattis med ny bil!Håper vi i styret ser deg på treff i sommer. 11. Mai på festningen i Halden F.eks:) det er det en mulighet for vettu.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 16, 2008 takker, da vet jeg det. du har vel ikke tilfeldig vis pris på disse også? kjøpte dem her om dagen, så hadde vært greit og vite. Fra felgimport.no Dimensjon Veil. utsalgspris (eksl. mva) 7,5X17 2,295.- 8X18 2,595.- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2008 Fra felgimport.no Dimensjon Veil. utsalgspris (eksl. mva) 7,5X17 2,295.- 8X18 2,595.- takker. da var ikke 3000 så galt da, siden dem er nye med dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 16, 2008 det er det en mulighet for vettu.. Det er gode greier. Du får troppe sammen alle andre du kjenner med VAG så får vi et knalltreff i år, jobber også med overnattinger:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...