#1 Skrevet Mars 11, 2008 er det mye jobb å skifte fra 5trinns til 6trinns girkasse på audi s2 3b? passer girkasse fra s6? å hva trenger jeg for å gjer det? å hva må jeg rekne med å gi for ei 6 trinns girkasse fra s2, rs2 eller s6? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 er det mye jobb å skifte fra 5trinns til 6trinns girkasse på audi s2 3b? passer girkasse fra s6? å hva trenger jeg for å gjer det? å hva må jeg rekne med å gi for ei 6 trinns girkasse fra s2, rs2 eller s6? - 6 trinns fra S6 og S2 har forskjellige "shalte system" så du trenger et fra 6 trinns S2. (Gir systemet fra S6 tar i gulvet på s2n) Ellers er kassene ganske like utvendig. Usikker på om festene til S6n passer?? - Du må bytte/eller korte mellomaksel ca 2,5cm. - Du må bytte travers, alternativt bygge nye girkasse fester. - du må regne med å betale fra 10 - 15 000.- for en kasse alt ettersom stand og hva som følger med. Sjekk linken i signaturen min, jeg er midt i en ombygging fra 5 til 6 trinns.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 - 6 trinns fra S6 og S2 har forskjellige "shalte system" så du trenger et fra 6 trinns S2. (Gir systemet fra S6 tar i gulvet på s2n) Ellers er kassene ganske like utvendig. Usikker på om festene til S6n passer??- Du må bytte/eller korte mellomaksel ca 2,5cm. - Du må bytte travers, alternativt bygge nye girkasse fester. - du må regne med å betale fra 10 - 15 000.- for en kasse alt ettersom stand og hva som følger med. Sjekk linken i signaturen min, jeg er midt i en ombygging fra 5 til 6 trinns.. takk for raskt svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 hva er shalte system for noe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 Giroverføringa "shalte" mellom girene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2008 hva er shalte system for noe? Gir overføring:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2008 aha, takk:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...