Bilder fra glattkjøringen på Voss i helgen!

Anbefalte innlegg

Jeg ligger jevnt på 230 kb og mer får ikke jeg på ADSL linja mi så jeg tror ikke motparten har så store problem med hastigheten :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

godt å høre, håper dere liker den.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Filmen er lastet, artig filming, så dette må du forsette med.

:D

Likte kjøring til Magnes sin røde Golf. (Årets utgave av 6000 kr. bil, :tilber: ) (Magne har vært med noen år, men stiller med "ny" rød Golf stortsett vært år :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra jobbet Christian....

Helt konge att noen gidder og dokumentere litt fra treffet og dele med oss som var der, og de som gikk glipp av treffet.

Bra filming og musikk, forsett med dette.

Så kan du gi ut en egen DVD etter sommeren neste år :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Serveren er bra den, ligger stabilt på 160 KB/Sec her, nogenlunde maks på linejn min også det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk takk. det er lov å komme med konstruktiv kritikk og.

Jeg har mer materiale på lager fra tidligere treff så det blir nok mer fra denne kanten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blir endel OT her nå men... men 100 MB linje er det nok neppe, får "kun" 700 kb på jobb og det er ikke unormalt at jeg ligger på 10 x den hastighet ved hurtig nok mottaker...

 

Back to topic: BRA FILM!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Blir endel OT her nå men... men 100 MB linje er det nok neppe, får "kun" 700 kb på jobb og det er ikke unormalt at jeg ligger på 10 x den hastighet ved hurtig nok mottaker...

 

Back to topic: BRA FILM!!!

Forskjell på MB og mB ;)

Uansett, så er det mye som påvirker hastigheten da. Kanskje det er flere på jobben din som laster? 100mbit'en er kanskje en colocation, dvs at det står flere servere der som også trekker båndbredde, pluss at 200 vag-tullinger sitter og laster ned samme video ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nææææ, er det forskjell på megabyte og megabit.... etter 7 år som IT konsulent så lærte jeg akkurat noe nytt :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingenting å sette fingeren på altså? legg merke til at musikken kommer fra vår egen Kenneth Jensen, med lov selvfølgelig.

Tord: den må no ha kommet bra kjapt inn likevel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snadder film, han/hun som kjørte den røde mk2'ern var ikke redd for å satse ihvertfall! :D Sinnsykt, skulle hatt inboard kamera der!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

bare til opplysning så varer filmen i nesten 10min. hørte det var en som ikke fikk hele.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vell sies at hidden ikke er min sterkeste side, men har lyst til å se denne filmen. Hvor kan jeg laste den ned?????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.