Anbefalte innlegg

Forstår det slik at dette er et ganske vanlig fenomen? Fikk opplyst det av Møller i alle fall.

Noen som vet om det hjelper å bytte til f.eks lykter fra en 2004?

 

Hadde ute lyktehusene i går, og fønet dem tørre med hårføner :)

Ble bra, men det er vel bare til neste bilvask...?

Er ikke rare pakninga som skal hindre fuktintrengning da, kanskje man skulle ha på nå pasta/gummilignende greier der i delinga?

 

Er det evt. noe annet aftermarket man kan sette på her som holder mål og ikke ser ut som Lexus el lign?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får også fukt i baklyktene på min helt nye B7. Er dette garantisak eller er det noe man må regne med?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pappa hadde fukt i begge baklyktene på sin transporter, jeg hadde fukt i ALLE lyktene i min 2001 mod caddy, og pappa har nå fukt i blinklysene foran på sin nye skoda octavia og jeg har fukt i begge mine baklykter på min passat 3bg fra 2002. (Den ene lykta er kun 8- 10 uker gammel!) Så dette er nok et veldig vanlig fenomen, Men syns det er rart at det skal være så dårlig kvalitet på det. Det kan jo ikke ha vært skikkelig testet ut disse pakningene rundt lyktene som blir brukt på VAG biler for ALLE nyere modeller har jo problemer med dette, om det er caddy, touran eller passat eller a4.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også fukt i mine B6 baklykter, hører også at det er en god del andre som sliter med det samme.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan jo ikke ha vært skikkelig testet ut disse pakningene rundt lyktene

 

Det er ingen pakninger. Glasset er limt til huset, og det virker som om det ofte trenger vann inn gjennom denne skjøten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.