#1 Skrevet Mars 11, 2008 noen her som kan hjelpe litt? spørr for en kamerat, vi driver med motor bytte i en 80 b4 2,0e å anngående det, så lurer vi på hvor turtallet blir tatt ut i fra på 2,0lter'n. etter min formening er det i fra coilen, men etter som han sier så sitter det tenningsmodul der. (mulig det er det samme) og så var det servopumpa, hvor mye er trykket på den som sitter org. i 2,0e? kan pumpa fra s4 AAN på 80'n brukes.? takker for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 noen som veit?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 I min 90 så var org servopumpa på 100 bar og den fra aan på 120 bar. Jeg brukte den originale. Det skal vel egentlig stå på en liten merkeplate på dem også. Vet ikke ang turtelleren. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 hmm. tja skal ta å sjekke. mulig det er litt høyere trykk på pumpa i 90'n i og med den kanskje er litt tyngere i fronten enn 80'n. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 noen som veit no mer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...