#1 Skrevet Mars 11, 2008 Snodig problem på ur'en til en kamerat. Sporadisk fungerende servoassistanse på styring og bremser, prøvd to stk servopumper uten bedring. Pumpen (-e) uler/skriker som om det ikke er olje i hele tatt innimellom. Kan virke som det er luft i systemet, men det skal vel være selvluftende? ALLE tips/råd mottas med takk! (Feilen har kommet etter at bilen har stått i 2,5 år grunnet ombygging fra 20v til 10v, hvis det kan ha noe å si.) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 bytta nettopp bomba på RS2'n, når jeg pumpa pedalen hard, og så starta bilen med foten på bremsen, gikk den inn nykkete. Hvis jeg dro full sving når jeg stod stille, og pumpa fort 10 ganger på pedalen, kom bremsevarsel lyset på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 Høres ut som pumpen trekker luft innimellom. Gå over tetningsringer og slange på sugesiden for å være sikker på at den får olje hele tiden. Regner med at dere bruker riktig olje også, altså den grønne originaloljen.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Billig bombe her: http://homepage.internet.lu/customautocraft/typeB2_80_90_4000.htm#BRAKES 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 Høres ut som pumpen trekker luft innimellom. Gå over tetningsringer og slange på sugesiden for å være sikker på at den får olje hele tiden. Regner med at dere bruker riktig olje også, altså den grønne originaloljen.. Riktig olje blir brukt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2008 Problemet er nå løst! Ny bombe installert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...