Anbefalte innlegg

Fikk de nye hjula mine idag, og der fulgte det med et sett med bolter.

Og det jeg nå da lurer på, er om dette bare er "standard"-bolter de sender med alle, eller er de

beregnet for bilen jeg har ?

Må selvfølgelig også ha låsebolter, og tar gjerne imot noen tips om hvor jeg bør handle det :)

Mvh....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefalle deg og ikke ha låsebolter. For hvis noen vil ha de felgene så tar de dem uansett. De skrur bare ut de tre/ fire andre slipper ned bilen og da knekker av den siste bolten. Mye bedre og ta bilde av felgene, for forsikringen dekker de, hvis de blir stjålet.

Det er så mye mer som kan bli ødelagt hvis de knekker den siste bolten.

Bare et tips.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mange forsikring selskap KREVER låsebolt.. kjøpte mine hos Gundersen sportcars i råde. ok pris og jeg tror dem skal være leie å få opp.. men sef.. dem stjeler alt bare dem vil

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ringe Gjensidige i morgen og høre jeg ! Takk for tipsene :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vil anbefalle deg og ikke ha låsebolter. For hvis noen vil ha de felgene så tar de dem uansett. De skrur bare ut de tre/ fire andre slipper ned bilen og da knekker av den siste bolten. Mye bedre og ta bilde av felgene, for forsikringen dekker de, hvis de blir stjålet.

Det er så mye mer som kan bli ødelagt hvis de knekker den siste bolten.

Bare et tips.

Er ikke det bare å bruke 3 låsebolter i hvert hjul ? da må dem hvertfall få ut et par før dem kan knekke den siste.. planen min er å ha fem låsebolter på hvert hjul..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke det bare å bruke 3 låsebolter i hvert hjul ? da må dem hvertfall få ut et par før dem kan knekke den siste.. planen min er å ha fem låsebolter på hvert hjul..

hehe... tenkte på akkurat det samme som deg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde tre sett med låsebolter på cossyn min.. men lar dere tyvene få god nok tid så rapper dem hjula uansett. Tok OZ felgene jeg hadde på cossyn.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

de er så utspekulerte at det er drøyt...

Kanskje de bare tar hele bilen til slutt, hvis låsboltene blir for vanskelige

Har gått noen bilder på forumet her før, biler som står igjen på mursteiner og lign.. Forferdelig at ting ikke skal få stå ifred!

Og finnes det så mange forskjellige låsbolter?? Syns de ser like ut jeg, kanskje det blir lagd et multiverkøy snart.. hehe Med alle typer!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja...finnes flere bolter enn det finnes produsenter.

på porsche har vi en koffert med 30 forskjellige låsepiper til bolter. og dette er kun for den gamle typen...er syyyykt mange typer fra alle fabrikanter...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Universal_Socket_Wrench.jpg

ser for meg at noe slikt kan brukes for å ta av et par låsebolter også:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.