#1 Skrevet Mars 11, 2008 har planer om å lage form på min s2 fanger, hvis noen her er interessert går det sikkert an å støpe opp noen ekstra glassfiber det er snakk om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 Kommer an på hva prisen blir på det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 rundt 2 lapper tenker jeg, litt usikker på hvordan det blir med fester innvendig... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 S2 fanger i glassfiber fåes her på KER i tyskland. http://www.ker-innovatec.de/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=126&Itemid=1 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 S2 fanger i glassfiber fåes her på KER i tyskland. http://www.ker-innovatec.de/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=126&Itemid=1 som også kan bestilles gjennom meg, da jeg er forhandler for dem i norge;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2008 som også kan bestilles gjennom meg, da jeg er forhandler for dem i norge;) Åssen pris tar du for dem da? Er det god passform? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 4, 2008 hvis noen er interessert er det mulig at de kan leveres i carbon sammen med glassfiber for vekta sin skyld;) forma er vel snart ferdig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 4, 2008 Får du til carbon fanger, frontskjermer og panser er jeg meget interessert, men da skal det se bra ut også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 4, 2008 spørs hva du mener med se bra ut, får ikke vakuum støpt det så overflaten blir ikke den beste... har ikke form på skjermer, men det kan sikkert ordnes ved interesse:) har form på b4 panser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juli 21, 2008 Da er forma klar, har støpt en fanger... Bilder kan ordnes ved interesse.. Fint for den som må bygge om på grunn av større Ic... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juli 21, 2008 Legg ut bilde her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Juli 21, 2008 oki, kan legge ut bilde her når jeg får tatt det... kappet ut for Ic der skiltet sitter, men dette synes ikke når skilt er montert mangler også pinnene i åpningnen nederst... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet August 4, 2008 Bilder.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet August 4, 2008 Dårlige mobil bilder men... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet August 4, 2008 Humm , kan være interisert i en jeg Håvar , hvis du har planer om å lage flere 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet August 4, 2008 har planer om å lage flere ja;) må bare få laget fester innvendig og få prøvemontert den, så vet at den blir riktig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet August 5, 2008 Får du til bakfanger også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet August 5, 2008 til coupe? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet August 5, 2008 til coupe? Ja takk! Funnet ut hvordan det blir med festene og passformen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet August 5, 2008 mulig det kommer noe senere, kan gi deg beskjed;) har ikke fått gjort noe mer på fanger`n enda.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet August 29, 2008 da var en fanger klar og prøve montert:) de som er interessert i en fanger kan sende meg en pm:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet September 20, 2008 Har ikke noen bilder av den påmontert? Innfestninger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Januar 25, 2009 Hvordan blei det her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Januar 26, 2009 bakfanger du tenkte på el:) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet Januar 26, 2009 Tenkte egentlig på begge deler, men har en frontanger halvveis på handa. Så hovedsaklig bakfanger ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...