#1 Skrevet Mars 11, 2008 Jeg sliter med at vist jeg tråkker på max, parkerer bilen, å ska av gårde når biln har stått en stund.(stund=30minutt til timer) Så får jeg ikke biln i noen som helst gir med motor i gang å clutch inne, clutch slurer ikke når man trår på heller. Ikke noe tap av bremseveske heller, men d som er så rart er at vist jeg da starter bilen i revers holder på bremsa å slipper clutch fort ut så den kveles, så løsner alt å alt er fint igjen helt til jeg trår på å parkerer en liten stund. Da er probleme tilbake , det jeg lurer på er om det er noen som vet va dette kan være? Vært borti før? mvh. Rudi. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 Høres ut som brent olje på clutchlamellen som klistrer seg fast i disken eller svinghjulet. Mulig lekkasje i simring i bakkant av veiva ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 Høres ut som brent olje på clutchlamellen som klistrer seg fast i disken eller svinghjulet. Mulig lekkasje i simring i bakkant av veiva ? okei takk for tipset. noen flere som vet hva det kan være? får ikke sjekket dette før om 14 dager siden man skal ut på reise. mvh Rudi 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 1, 2008 probleme va at lammellen hadde sugd seg fast å at splain var helt tørr...bytter clutch i samme slengen.. noen som kan fortelle meg hvordan jeg sletter denne tråden? takker for svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 1, 2008 Hvorfor vil du slette den? La den nå ligge slik at den er til nytte for andre som kanskje har eller får samme problem. Da kan man bruke søkefunksjonen vet du 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 1, 2008 Hvorfor vil du slette den? La den nå ligge slik at den er til nytte for andre som kanskje har eller får samme problem. Da kan man bruke søkefunksjonen vet du ja va ikke så dumt d kansje... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...