#1 Skrevet Mars 11, 2008 Er noen ledninger jeg ikke vet hva jeg skal gjøre med på bilen min. Noen som vet hvor de skal om de skal ha strøm/jord e.l? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 11, 2008 Lurer spesielt på hva det relet jeg har bilde av er til, er noen ledninger der som jeg ikke har koblet til og jeg får ikke vifta til å funke, også den svarte der med stikk lurer jeg veldig på. Får heller ikke turtelleren til å funke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 11, 2008 Ikke lett å se hva du mener hvis du ikke ringer rundt e.l. Ser ut som blitsen din funker også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 11, 2008 Skal justere mine paintskillz nå, så kanskje dere skjønner mer 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 11, 2008 Her kommer noen paint modda bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 11, 2008 Jordingsledninger er alltid brune, evt med en fargestripe på. Det er ikke sikkert at disse ledningene i det hele tatt skal kobles til noe som helst, de kan være til noe utstyr din bil ikke har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 11, 2008 Er det releet brunt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 11, 2008 jepp relet er brunt. Ang ledninger, er dette ledninger jeg har til overs etter jeg fjernet motronicen. Den svarte og den andre med stikk må vel et sted i sikringsboksen? En av disse eller relet må gjøre at ikke vifta funker, for den funket før jeg fjernet motronicen. Afterrun pumpa funker i allefall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 11, 2008 Sitter å leser av skjema jeg da, ligger releet i samme avgreininga som ledningene til dyser osv? Greier ikke se fargene på ledningene heller. Edit: la deg til på msn Frank, lettere å finne ut av det da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 12, 2008 Jeg bumper den for gamle dagers skyld 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...