#1 Skrevet Mars 12, 2008 er det mulig å skaffa seg etka på noe vis? hadde vært veldig kjekt ettersom jeg har etpar prosjekt på gang,og holder på MYE med vag på fritiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2008 Det er ingen problemer å skaffe seg dette så lenge du er VAG forhandler. Er du ikke det er det nok dessverre umulig. Se forøvrig pkt. 8 i retningslinjer for forumet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2008 Se forøvrig pkt. 8 i retningslinjer for forumet Det må da være lov å spørre for en uvitende sjel uten å bli anklaget for å være lovbryter?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2008 Ok,greit å vite blir bare endel spekulering innimellom,da hadde det vært fint å kunne finne svar der å da. prøver vagcat men syns detaljene er dårlige. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 Det må da være lov å spørre for en uvitende sjel uten å bli anklaget for å være lovbryter?? Ingen har da anklaget noen for å være lovbryter og selvfølgelig er det lov å spørre. Det punktet du pirker på er mer ment for andre som leser tråden og som ev. sitter på informasjon som hvis det skrives i tråden her strider mot pkt. 8 i retningslinjene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 12, 2008 att det er umulig å få tak i hvis du ikke er VAG forhandler er jo bare tull. jeg bryter vel ingen retningslinjer hivs jeg sier att man får tak i etka på nettet hvis man gidder å søke litt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 12, 2008 att det er umulig å få tak i hvis du ikke er VAG forhandler er jo bare tull. jeg bryter vel ingen retningslinjer hivs jeg sier att man får tak i etka på nettet hvis man gidder å søke litt. Jo, det er akkurat det du gjør: 8. Lovbrudd Oppfordring til lovbrudd er straffbart ihht Norsk lov og skal ikke forekomme. Temaer som kappkjøring, grisekjøring, avgifts-unndragelser, rasistiske innlegg, oppfordring til piratkopiering etc skal unngås og vil bli fjernet. Å informere om at det ligger på nettet er akkurat det samme om å oppfordre til å laste ned et program man ikke har lisens for, altså piratkopiering. Hvis du ikke forstår hvorfor dette er viktig å unngå, send meg gjerne en pm så kan jeg forklare det nærmere for deg der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 12, 2008 Det som er litt vittig er jo at treff nummer TO fra toppen hvis man søker etter dette programmet på Google, er nettopp en tråd fra vårt kjære forum, hvor folk snakker om hvor de har lastet ned hvilke versjoner fra Selv kjøpte jeg det på eBay ved en feiltakelse; det var merket som "Audi A6 Repair Manual", som var det jeg var på jakt etter. Syns ikke vagcat.com er noe betydelig dårligere enn AKTE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 12, 2008 Det som er litt vittig er jo at treff nummer TO fra toppen hvis man søker etter dette programmet på Google, er nettopp en tråd fra vårt kjære forum, hvor folk snakker om hvor de har lastet ned hvilke versjoner fra Selv kjøpte jeg det på eBay ved en feiltakelse; det var merket som "Audi A6 Repair Manual", som var det jeg var på jakt etter. Syns ikke vagcat.com er noe betydelig dårligere enn AKTE. Det var.... og det er en nesten 4 år gammel tråd og reglementet håndheves bedre nå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 13, 2008 Det som er litt vittig er jo at treff nummer TO fra toppen hvis man søker etter dette programmet på Google, er nettopp en tråd fra vårt kjære forum, hvor folk snakker om hvor de har lastet ned hvilke versjoner fra Selv kjøpte jeg det på eBay ved en feiltakelse; det var merket som "Audi A6 Repair Manual", som var det jeg var på jakt etter. Syns ikke vagcat.com er noe betydelig dårligere enn AKTE. Det er vel også grunnen til at vi ikke burde bruke original navnet på familiealbumet på forumet, men en lett omskriving slik som du bruker;) Er ikke så bra at man får treff på forumet når man søker på f.eks google etter dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 13, 2008 Men, å si at det finnes der ute på WWW, det erjo ikke det samme som å oppfordre til piratkopiering. Det finnes på WWW, men jeg vil på det sterkeste anbefale å ikke laste det ned fra ulike torrentsider, da dette er strengt forbudt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 13, 2008 Trådstarter har sikkert fått no tips på pm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 13, 2008 Hvis ikke så kan han helt sikkert kontakte noen på PM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...