#1 Skrevet Mars 12, 2008 Tenkte å lodde stemningen for om folk er klare for litt påskeljug førstkommende "påskemandag" på CC Vest. Aktuelt? etterligning av Marius på Ring 3, så han tror vi stiller 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2008 Skal ikke se bort i fra at jeg kommer, om du trekker tilbake det siste. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2008 Mandag 17/3 er det mandagsmøte på Sandvika Storsenter;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2008 Såpass. Da blir det kanskje ikke noe, da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 Aha! På en måte enda bedre for min del! Kikket på vår/sommer tråden bare jeg vet du Ørjan. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2008 Blir nok Sandvika her hvis det er oppmøte begge steder. Men hvorfor ikke ta med cc vest til Sandvika 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2008 Blir neppe CC Vest, jeg startet tråden etter å ha sett i den vår/sommer tråden, hvor det fremkommer at sesongen starter senere enn påsken. Så etter at jeg ble klar over at det er satt opp treff i Sandvika er jo den saken ganske grei! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...