Anbefalte innlegg

i bilen min så er det recaro seter (golf 3 GTI 16v). uheldigvis har jeg klart å knekke det ene beinet til setet så jeg lurte på om noen vet hvordan man får ut setet?? på førersiden... prøvde å ta en titt på det istad, men det er jo ikke mulig å se noe:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hellanor

 

hellanor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ut "fjøra" i festet foran på stolen, og dra stolen bakover. Vips så er den ute. Når det gjelder understellet,så får du vel dette hos en høgger nær deg. Tipper understellene er like,selv om det er en Recaro-stol.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dra ut "fjøra" i festet foran på stolen, og dra stolen bakover. Vips så er den ute. Når det gjelder understellet,så får du vel dette hos en høgger nær deg. Tipper understellene er like,selv om det er en Recaro-stol.

 

det skal jeg prøve på! recaro stolene er jo orginalt på disse bilene men det er kanskje det samme samme understell:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sitter stoppeskruer/propper bak på skinna også, sammen med den splinten som låser setet når du skyver det frem og tilbake.

men det er bake å kikke litt nærmere så skjønner du det fort :) men husk å sett på plass alle splinter og bolter for eller kan det fort hende du sitter i baksetet hehe

understellet er den samme så lenge det er fra mk3 ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel bare noe stoppeskruer bak i skinnene, og sannsynligvis en helt foran på mekanismen. Så er det bare å dra i spaken for å skyve setet bakover, og ut av skinnene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for svar:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.