#1 Skrevet Mars 12, 2008 i bilen min så er det recaro seter (golf 3 GTI 16v). uheldigvis har jeg klart å knekke det ene beinet til setet så jeg lurte på om noen vet hvordan man får ut setet?? på førersiden... prøvde å ta en titt på det istad, men det er jo ikke mulig å se noe:confused: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2008 hellanor 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2008 hellanor hellanor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2008 Dra ut "fjøra" i festet foran på stolen, og dra stolen bakover. Vips så er den ute. Når det gjelder understellet,så får du vel dette hos en høgger nær deg. Tipper understellene er like,selv om det er en Recaro-stol. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2008 Dra ut "fjøra" i festet foran på stolen, og dra stolen bakover. Vips så er den ute. Når det gjelder understellet,så får du vel dette hos en høgger nær deg. Tipper understellene er like,selv om det er en Recaro-stol. det skal jeg prøve på! recaro stolene er jo orginalt på disse bilene men det er kanskje det samme samme understell:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2008 sitter stoppeskruer/propper bak på skinna også, sammen med den splinten som låser setet når du skyver det frem og tilbake. men det er bake å kikke litt nærmere så skjønner du det fort men husk å sett på plass alle splinter og bolter for eller kan det fort hende du sitter i baksetet hehe understellet er den samme så lenge det er fra mk3 ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2008 Er vel bare noe stoppeskruer bak i skinnene, og sannsynligvis en helt foran på mekanismen. Så er det bare å dra i spaken for å skyve setet bakover, og ut av skinnene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2008 takker for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...