#1 Skrevet Mars 12, 2008 Siden jeg overhodet ikke er venn med søkemotoren her så lager jeg en ny tråd. Må ha nye "joggesko" på Passaten (2003 1,9tdi 4motion stasjonsvogn, ikke senk) Valget er a) nye dekk på originale 17" eller b) ny felgpakke i 18" Skulle det bli valg "b", så er det jo greit om dem faktisk passer da. Så hva er minimum innpress på en 3bg, 100% fritt for problemer med subbing o.l.? Og ja, iflg selger av bilen så er det sportsunderstell på bilen originalt. Om noen har bilde av en indigo-blå 3bg stasjonsvogn med A8, TSW Holsten eller Mandrus Emil felger, går det greit for meg om det blir postet her. :p:p:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 12, 2008 Siden jeg overhodet ikke er venn med søkemotoren her så lager jeg en ny tråd. Må ha nye "joggesko" på Passaten (2003 1,9tdi 4motion stasjonsvogn, ikke senk) Valget er a) nye dekk på originale 17" eller b) ny felgpakke i 18" Skulle det bli valg "b", så er det jo greit om dem faktisk passer da. Så hva er minimum innpress på en 3bg, 100% fritt for problemer med subbing o.l.? Og ja, iflg selger av bilen så er det sportsunderstell på bilen originalt. Om noen har bilde av en indigo-blå 3bg stasjonsvogn med A8, TSW Holsten eller Mandrus Emil felger, går det greit for meg om det blir postet her. :p:p:p 8,5x18 ET35 med 225/40 18. Er nok i grenseland mht at du kanskje burde senke bittelitt mer, men tror det kan bli ok. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 12, 2008 et35 går jo greit, men går det med lavere? Vil ikke ha problemer med subbing..... Tross alt familiebil, og ikke show-bil. Er litt gira på Mandrus Emil 8,5x18 et32 (finnes den i annet innpress?). Fete felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 12, 2008 et35 går jo greit, men går det med lavere? Vil ikke ha problemer med subbing..... Tross alt familiebil, og ikke show-bil. Er litt gira på Mandrus Emil 8,5x18 et32 (finnes den i annet innpress?). Fete felger! Hvilket eksakt ET som går kommer an på dekkbredde/merke, felgbredde, senking og stivhet. 8,5x18 ET32 med 225/40 høres ok ut, men kan begynne å subbe litt foran hvis du senker mer enn 40mm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 12, 2008 Hvilket eksakt ET som går kommer an på dekkbredde/merke, felgbredde, senking og stivhet. 8,5x18 ET32 med 225/40 høres ok ut, men kan begynne å subbe litt foran hvis du senker mer enn 40mm. Okay. Senking er ikke på "to do" lista, og blir ikke det med det første heller. Skal noe senkes, blir det gti'n som får svi. :p Men da vet jeg at de Mandrus felgene bør gå greit på. Forstår det da sånn at et32 på 8"/8,5" begynner å nærme seg "max" om en senker litt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...