Anbefalte innlegg

hei folkens.

Har en gti topp som skal monteres på golfen imorgen... Skal ha weber gasser på så må blokkere dysehullene.. Har lest på forumet for litt siden at folket pleier og bruke tappe og påfulling skruer til hullene... Skulle nå idag montere girkasseskruene i hullene sine men det gikk ikke: bh :

Gjenge dimmen på dysehulene er m 20 og dimmen på girkassebolten er m 24 vist jeg ikke er helt på vidda nå(m 17 umbrako)

Er det jeg som har en annen topp eller annen tappe/fulle skruer...?

Må være noen andre som har vert borti dette før som kan hjelpe meg..:)

1 Spm til.. Bruker man noe tetningsmiddel,gjengeteip eller lignende for og få dysehullene 100% tett?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har tettet dysehull før?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

tette de,som ALDRIG bruke de igjen?kjemisk metall?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kjemisk metall funker sikkert det.. Greit og bruke de gjengene som er der også sunst jeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på den ene toppen min har jeg brukt tappe plugger ifra 5trinns, og på den andre har jeg brukt ifra en 4trinns,

den 5trinnspluggen er M22.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en løpsbil tidligere som det var blendet dysehull på. På den var det dreiet noen alu innsatser som gikk like ned i kanalene og de var slipte jevnt med kanalen. De var satt fast med den bakkelitt innsatsen som dysene sitter i originalt. Funka det !

Har også hært at girkassepluggene skal passe , men ikke prøvd det selv.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.