Anbefalte innlegg

ABS Lampa lyser på min Audi A3 '97. Var innom VAG verksted og dem sa det sansynligvis var en ledning som lå under setet som måtte strammes (altså dårlig kontakt antar jeg). Lampa går litt sån av og på under kjøring. Noen som vet mer om dette? Så selv under setet og kunne tydelig se kabelen. Noen som har prøvd å stramme på denne selv? VAG verkstedet måtte ihvertfall finne en time til meg om dem skulle fixe det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg tror der der en abs føler som begynner å bil gåen.... hører du abs pumpa di jobbe litt av og til uten du rører bremsen...? kan vere litt ubehaglig.... det var det på min bil....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

litt testing:

bremsene fungerer fint. ABS'n slår inn virker det som men virker som den ikke slår inn på venstre side av bilen. Gåen sensor? Gåen abs. Håper ikke dette blir dyrt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en ny koster ca.. 450 kr. avhengig av hvor den sitter.. men med en vag com kan du lese ut hvilken føler som er gåen...

skal du skifte må du reigne med at du ikke får ut den gammel heil... derfor best å vite ha som er gåent. (fungere abs´en når abs lampa lyser? ) det gjorde ikke min...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.