#1 Skrevet Mars 12, 2008 Hei. hadde et par spm om xenon til bilene:) Hvilken type Xenonlys/kit er det som skal være i sprederene til S3 2003? Hvilken type xenon kit må jeg ha for å få full pakke xenon(nærlys, langlys og spredere) i Seat leon 2001? takker for alle svar!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2008 S3 er vel aldri levert orginalt med xenon i spredere? men skal du bygge om så tror jeg kittet heter H7H. Seat leon Cupra R har i allefal 2 sett med H7 i hovedlampene. usikker på hva denne har i tåkelysa... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2008 vet joda at den ikke er levert med xenon:) skal bygge om 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2008 h7 satt dt i min S3 mener jeg, kenneth bjerknes bygde om til xenon før jeg kjøpte den på den i alle fall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2008 Fikk bytta i langlysa i går Exenon H7 er på tur til sprederne.. takk takk for hjelpa:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...