Hvilke ledninger ved bytte fra aktive til passive høytalere i RS2/B4?

Anbefalte innlegg

Har nettopp byttet ut de gamle aktive BOSE høytalerene med noen nye Focal høytalere, men er usikker på hvilke ledninger jeg skal bruke. Det er en stor plugg som tideligere gikk i den lille forsterkeren som lå oppå høytalerene, samt en liten plugg meg rød/svart leding.(tror den er til mini diskanten oppe i døra): klø :

Noen som kan si hvilke ledninger jeg skal bruke? Hadde vært greitt og hatt lyd bak og på turen til oslo på fredag:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp byttet ut de gamle aktive BOSE høytalerene med noen nye Focal høytalere, men er usikker på hvilke ledninger jeg skal bruke. Det er en stor plugg som tideligere gikk i den lille forsterkeren som lå oppå høytalerene, samt en liten plugg meg rød/svart leding.(tror den er til mini diskanten oppe i døra): klø :

Noen som kan si hvilke ledninger jeg skal bruke? Hadde vært greitt og hatt lyd bak og på turen til oslo på fredag:o

Jeg byttet nå nylig til focal jeg å. Er ikke sikker på om det er samme system på RS2 og S2. men på s2`n min. var det den store pluggen du skal bruke. på v.s var blå/grøn=pluss og brun/rød=minus på pluggen. husker ikke helt fargene på h.s. men du finner igjen desse fargene framme

ved spilleren. jeg brukte ikke dette siden jeg har trekt opp nye kabler til fersterker.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.