#1 Skrevet Mars 13, 2008 har 20' felger 9 brede men vet ikke helt hvilke profil jeg skal velge?? noen som anbefaler noen??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2008 255/35-20 har riktig rulleomkrets til Allroad og passer fint med felgbredden.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2008 Du kan jo gå inn på http://www.poleposition.no og bruke den dekk-kalkulatoren som ligger der. Hvis ikke så kan du dra innom et verksted å spørre om de kan sjekke i STRO-boka (Standard Tyre and Rim Organisation). Edit: Noen som hadde sjekket allerede gitt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2008 255/35-20 har riktig rulleomkrets til Allroad og passer fint med felgbredden.. Dette er riktig dim for 20 på Allroad, og ville ikke hatt noe mer en 255 på 9" felg, da blir det fort litt for mye ballongdekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 29, 2008 På min allroad har jeg 275/30-20, mener jeg har 9"breie felger. Skal litt til for 30 profil skal se ut som balonger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 29, 2008 Skal litt til for 30 profil skal se ut som balonger Smaken er som baken Jeg syntest ikke det er noe fint med mer en 255 på 9". 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...