Anbefalte innlegg

Jeg skal gå til innkjøp av silicone slanger,men finner ikke kit til 3b bare aby.. Hva og hvor er forskjellen?

Evt tips til hvor jeg får tak i slanger? Slanger til trykkside,vann og vacum slanger er det jeg skal ha hvertfall..

Har prøvd og søke på forumet etter forskjeller,men ikke funnet noe.. så tips mottas med glede!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de motorene meget like da??

Trodde det var mest bare el forskjeller der? : klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke de motorene meget like da??

Trodde det var mest bare el forskjeller der? : klø :

Har ikke peiling jeg, vet at 3b har 1 coil og aby har vel coilrekke.. :P samt at 3B har 220hk orginal og ABY 230 og 6-gir.. Men sånn slange messig vet jeg ikke... Kan vel kanskje finne ut slikt i etka?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slikt finner du ut i etka ja:) vist du har det? eller så har eg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slangene er definitivt forsjellige! ihvertfall trykksiden!... se på s2 forumet så finner du sikkert noe interesant da det har vært gruppekjøp på både trykk og vann...:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

slikt finner du ut i etka ja:) vist du har det? eller så har eg

Har etka,men må opp i stua for og sjekke, så sjekker etterpå..

slangene er definitivt forsjellige! ihvertfall trykksiden!... se på s2 forumet så finner du sikkert noe interesant da det har vært gruppekjøp på både trykk og vann...:)

s2 forumet er så tregt, har spurt han som har de gruppe kjøpene, og spurt i tråden hans,men ikke svart noen steder.. Så jeg aner ikke hvordan jeg skal få kjøpt noen av de kit`ene!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

på bilder i etka så ser slangene like ut..

men

Fra IC:

034 145 746 AB til 3B

034 145 746 AT til ABY

Fra turbo:

034 133 357 AB

034 133 357 AA

På innsug:

035 145 720 A

035 145 746 AL

første med ulikt nr ikke bare bokstav..

Og en annen liten slange på innsug:

034 145 742 D

Ser på kjølesiden at også mye av dette er likt,men med en annen bokstav på slutten.. Noe er helt likt med samme nr og bokstav.

Men vil liksom være litt mer sikker før jeg evt skulle bestillt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg har en 3b ic og aby slanger... måtte tilpasse slangene mye for å få det til... noe jeg IKKE ville gjort med nye dyre samco slanger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Venter på gruppekjøpet på s2forum :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.