#1 Skrevet Mars 13, 2008 har montert H&R coilovers på min s2. skrudd helt i bunn. har handla nye felger. 8*18 med ET 35. spørsmålet mitt er da om 225/45-18 dekk går på bilen uten å subbe?? har fått bra pris på slike dekk. men gidder ikke kjøpe om det ikke går klar. haster litt! om noen kunne svart i løpet av dagen hadde det vert fint:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2008 ingen som kan svare her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2008 skal gå det.. hadde samme oppsettet på en slik bil.. men litt usikker på om det var 225 eller 215 på denne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 13, 2008 Jeg mener på at jeg har 225/45/17, det kan vel hende at du bør gå ned til 225/40/18. Jeg har mitt på HR, men det er ikke skrudd helt i bånn. Jeg har absolutt ingen problem whatsoever iallefall, men jeg kan se for meg at 45-profil på 18" kan gi problem, da det tross alt er høyere dekkprofil enn jeg har. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 13, 2008 Jeg mener på at jeg har 225/45/17, det kan vel hende at du bør gå ned til 225/40/18. Jeg har mitt på HR, men det er ikke skrudd helt i bånn. Jeg har absolutt ingen problem whatsoever iallefall, men jeg kan se for meg at 45-profil på 18" kan gi problem, da det tross alt er høyere dekkprofil enn jeg har. ok. ja, har vel egentli tenkt på 40 profil... har som sagt fjernet hjelpefjærene bak og skrudd de i bunn framme og bak. så er litt skeptisk til 45 profil på 18".... så blir vel sikkert til å bestille 225/40-18 dekk. takker for svar vertfall:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 13, 2008 Bør nok uansett prøvemontere før du forker ut penga, jeg glemte å si at det jeg har er avant, ikke coupe. det kan være noen små forskjeller der du må sjekke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 13, 2008 Bør nok uansett prøvemontere før du forker ut penga, jeg glemte å si at det jeg har er avant, ikke coupe. det kan være noen små forskjeller der du må sjekke. ja, er vel muligens litt bedre plass på avant? har ikke bestilt dekk. kun felger. håper på å få de snart:) men det som er fint med dette forumet:) andres erfaringer. så blir nok til at jeg bestiller 225/40-18 dekk, da felgene ikke er komt hjem enda og jeg ikke får prøvd ut disse 225/45-18 dekkene... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2008 har montert H&R coilovers på min s2. skrudd helt i bunn. har handla nye felger. 8*18 med ET 35. spørsmålet mitt er da om 225/45-18 dekk går på bilen uten å subbe?? har fått bra pris på slike dekk. men gidder ikke kjøpe om det ikke går klar. haster litt! om noen kunne svart i løpet av dagen hadde det vert fint:) 225/45 18 er en tomme for store hjul på S2, 225/40 er det du skal ha. mulig du får hjula fysisk på bilen, men det er ikke riktige hjul. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2008 225-40-18 er det du skal bruke ja, dette er 99,9% riktig i forhold til org dim også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2008 Jahn Christer har vel en del senk og kjørte med 40 http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=108793 ser ut som det er forholdsvis god plass. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...