#1 Skrevet Mars 13, 2008 Noen som vet åssen Jeg justerer Dempertrykket på KW V2. Takker for svar Martin E. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 Ingen som vet åssen jeg gjør dette?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2008 Jeg også lurer litt på dette. Mulig løsningen er å skru til alt for så å prøve seg fram.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Syns han er så ille myk se. men lurer bare på om noen vet ca hvor mye den må skrues . Er ganske sjedelig monter og demonter hele tiden. hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 Det finnes ihvertfall en bruksanvisning for justering her. Finn din modell under Gewindefahrwerke V2 og tykk på pila helt til høyre. Da får du opp alle dokumentene til senkesettet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2008 Etter å ha hatt flere gule koni og nå kw2 så har jeg i allefall kommet frem til at å justere demperne 2/3 av maks stivhet gir en passe bra stivhet som fungerer meget bra på vei og de få gangene man er på bane:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2008 Etter å ha hatt flere gule koni og nå kw2 så har jeg i allefall kommet frem til at å justere demperne 2/3 av maks stivhet gir en passe bra stivhet som fungerer meget bra på vei og de få gangene man er på bane:) Hvordan vet du hvor mye du skal skru for å få den 2/3 av maks? Bare skru helt opp for så å stramme til ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 18, 2008 Leste gjennom PDf dokumentene i linken lenger opp her og der sto det forklart:o Takker.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 20, 2008 Funker sikkert for dem som kan tysk og engelsk. Men der jeg jeg helt blank o litt til. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 20, 2008 Men er det bare å skru selve stanga på demperen. Så regner jeg med at pluss er hardere ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 20, 2008 Men er det bare å skru selve stanga på demperen. Så regner jeg med at pluss er hardere ?? Du skrur jo på toppen av demperen med med medfulgt plastverktøy, eller en skift nøkkel, er jo bar og kru den helt ned eller opp, så merker du jo fort hva som skjer, så er det jo bare og justere/kjøre til du blir fornøyd. pluss er nok hardere om jeg ikke husker feil, men det finner du fort ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 20, 2008 Men er det bare å skru selve stanga på demperen. Så regner jeg med at pluss er hardere ?? Ja pluss er hardere- Det går å skru litt over to runder. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 20, 2008 Er det ikke mer en to runder??? Det regner jeg med prinsippet er det samme bak som fornan da?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 20, 2008 Er bak den er litt for myk. Den jynger litt etter farthumper osv se. Må jeg den den helt ut,eller holder det med at jeg slipper fjøra helt ned sånn at det ikkke er noe press på den?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 20, 2008 De som ikke kan justeres med medfølgende plastverktøy på toppen, må man presse demperstangen helt i bunn(fjær og etc kan ikke være montert ved denne operasjonen) når den er i bunn kjenner du at den treffer et spor og da kan du justere den slik du vil ha den.. med klokken = strammere og motsatt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 20, 2008 Det følger med et par små hjul med pluss og minus på. Da skal jeg vel klare dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 20, 2008 Må den presses ned selv når du har plastværkstøyet?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...