#1 Skrevet Mars 13, 2008 Hei... Trenger litt hjelp for å se hvordan noen felger blir på bilen til kona. Legger ved et par eksempel her, håper noen kan hjelpe:) Takker på forhånd. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 13, 2008 Sorry OT: Utrolig fin bil! Så ut som du hadde gjort mye riktig med den, og de felgalternativene du la ut. Kommer til å bli konge (eventuelt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 13, 2008 Sorry OT: Utrolig fin bil! Så ut som du hadde gjort mye riktig med den, og de felgalternativene du la ut. Kommer til å bli konge (eventuelt) Takker:) Kona sin bil. Trekker en del blikk ja:) Liker litt felgene som står på bilen på bildet også, men forandring fryder:p Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2008 Ikke vær så beskjeden nå, Kim. Det er jo ikke "kona" som har bygd denne Jeg stemmer for de felgene på det siste bildet, med skikkelig kant 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2008 jeg har de på det siste bilde utrolig rå felger kan photoshope de på bilen din etterpå 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2008 fet cab! hvor mye er den senket? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2008 fet cab! hvor mye er den senket? Takk.. Kw justerbart på den:) Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2008 Hjertelig takk, klarer du å få på de andre også Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 14, 2008 jeg må si at disse var mye kulere på bilde en i virkeligheten:o 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 14, 2008 jeg må si at disse var mye kulere på bilde en i virkeligheten:o ÅÅÅÅÅ?? Hvordan det? Mvh Kim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Mars 14, 2008 ÅÅÅÅÅ??Hvordan det? Mvh Kim vurderte å kjøpe disse til 80`n min men jeg ble skuffet da jeg så de live desverre. mulig jeg hadde for høye forventninger:) syntes bare de ser så mye barskere ut på "katalog" bildet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Mars 14, 2008 jeg syns de var råere i virkligheten 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Mars 14, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Mars 14, 2008 de med kant; ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Mars 14, 2008 er enig de med kant er rååe kanten er på 5-6 cm 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Mars 14, 2008 3b passer best med kantfelger synes jeg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...