#1 Skrevet September 27, 2004 Leste dette i dagbladet i dag: http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/27/409495.html Hvorfor var det ingen som sa noe til meg. Har jo 70L på cab`n og 40 på escroten som skulle ha vært fylt opp. Luckey people som viste om det 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2004 de som fylte med kort får visst trukket pengene likevell.. hørte det på radioen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2004 Opprinnelig postet av Kent Inge Storesund de som fylte med kort får visst trukket pengene likevell.. hørte det på radioen. Trenger man å bruke kort når det er gratis da? Uansett var jo stasjonen ubemannet.. Bare pumper.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2004 jeg kjørte forbi en av stasjonene uti kvernevik.. der var det flere hundre meter kø.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2004 Jeg hadde nå stilt meg i den jeg også, hvis jeg hadde hatt sjans til free 70 liter fuel 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...