Anbefalte innlegg

Parkerte bilen på Galleri Vest i Oslo i helga, hadde enn kjempe fin tur helt til vi skulle hjemme. Oppdager da at noen har prøvd å komme seg inn i bilen, passasjer ruta var prøvd å knuse men det hadde de ikke klart så de har prøvd å brytte seg inn å det klarte de heller ikke så de avsluttet da med å ripe opp hele siden på bilen + koffertlokk og panser.

 

Men det som forundret meg mye var at det var dobbelt glass på sidevinduet, og det har jeg aldrig sett eller hørt om før. Er det noen andre som visste det ?

 

Vurderer nå å ta hel lakkering på bilen, å vurdere da å skifte ut noen støtfangere. Hvilken styling har best passform til A6 ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jævler azz..

 

ikke noe moro når sånt skjer.. har heldigvis sluppet unna( bank i bordet)..

 

styling: de fleste har bra passformer, bare pass på så det er orginal varer, ikke noe jalla greier så går det nok bra:)

 

håper det ordner seg..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Geir Christensen

Men det som forundret meg mye var at det var dobbelt glass på sidevinduet, og det har jeg aldrig sett eller hørt om før. Er det noen andre som visste det ?

 

Det er ikke umulig at du har såkalt isolasjonsglass (dvs. dobbelt glass), det kan nemlig leveres som tilleggsutstyr på ulike Audi modeller. Fordelen med isolasjonsglass er bedre solbeskyttelse og redusert veistøy, mens ulempen er at du vil kunne få problemer med f.eks. "autopass" brikker og fjernstyring av f.eks. garasjeporter (signalene klarer ikke å trenge igjennom ruten).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bare få kondolere!

 

jeg har heldigvis ikke opplevd noe slikt, prøver hele tiden å parkere mest mulig åpent/synlig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

synd... er utrolig hvor frekke folk er.. hjelper av og til ikke å parkere synlig desverre.

glad min bil ikke har vært utsatt for noe enda.. (banker i bordet)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.