Photoshop jernkors på T-4

Anbefalte innlegg

noen som kan gjøre en litten modd for meg??

skulle sett hvordan min t-4 ser ut med jernkors på panseret

gjerne litt stort.

takker :)

10022008183ssssssssssssbh7.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe! en kjapp en

10022008183ssssssssssssbh2.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker.får et vist inntrykk :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ole gunnar,tenkte helst kun på panseret da..hehe ;)

ser di er forskjellige di 2 korsene????? mange varianter av jernkorset altså..hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe, jepp.. Kreativiteten tok litt overhånd her :P Laget et par utkast til også mens jeg var i gang.

t4-kors-2.jpg

t4-kors-3.jpg

t4-kors-4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker takker.. kunne du lagt fargene på det øverste av di 3 du lagde som den første modden i posten, den som bjørnar har lagd :) hehe

likte beste sort/hvitt.... takker

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som en sykebil..:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det så tøft med jernkors egentlig? Har kun en assosiasjon til det for å være helt ærlig!

10022008183ssssssssssssbh3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ser ut som en sykebil..:o

takk for den..heheh ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor er det så tøft med jernkors egentlig? Har kun en assosiasjon til det for å være helt ærlig!

tja si det, er desverre mange som har assosiasjoner til det.. men men syntes det er litt stilig da,men kanskje ikke på panseret ser jeg ;) hehe men takker så mye...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner vi å nærme oss? Første korset jeg fant var rødt, så tenkte ikke så langt som til å prøve å endre farge på det :P Så jo nå at det så rimelig teit ut med rødt kors.. hehe..

Angående jernkors, så er det jo synd om folk skal forbinde det bare med nazisme, akkurat som solkorset ("hakekorset") de stjal fra oss på 30-tallet... Personlig går jeg med et jernkors rundt halsen uten at det gjør meg til noen slags sympatisør;)

t4-kors-5.jpg

t4-kors-6.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Begynner vi å nærme oss? Første korset jeg fant var rødt, så tenkte ikke så langt som til å prøve å endre farge på det :P Så jo nå at det så rimelig teit ut med rødt kors.. hehe..

Angående jernkors, så er det jo synd om folk skal forbinde det bare med nazisme, akkurat som solkorset ("hakekorset") de stjal fra oss på 30-tallet... Personlig går jeg med et jernkors rundt halsen uten at det gjør meg til noen slags sympatisør;)

ja det så bra ut.. hel sort......... det likte jeg.. mulig jeg får noe slikt på bilen : smil :

ja det er synd.men slik er det desverre. har oxo et jernkors smykke,men det henger fint til pynt ;) hehe

takker for modden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.