#1 Skrevet Mars 13, 2008 som topic sier, hvilket innpress har s2 sedan? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2008 Vil vel tro det er det samme som s2 coupe, og da er orginalt innpress ET35... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2008 Er ET35 på avant iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2008 Og da kan ikke det være noe forskjell på sedan tror jeg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2008 Ikke for å være pirkete, men originalt innpress er vel 37? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2008 Jeg mente på at det stod 35, men jeg skal sjekke på nytt når jeg er ute i bilen neste gang. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2008 http://www.kompressor.no/felger/boltesirkel.htm Ut i fra denne listen har Audi s2 ET 40.. Men ikke vet jeg.. Jeg kjører med felger på ET 13 bak og ET 14 foran:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2008 Originalfelgene til S2 sedan har ET37. (men nå skal det sies at forskjellen 35/37/40 er helt ubetydelig så lenge det ikke er snakk om voldsomme dimensjoner på dekk/felg) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2008 Originalfelgene til S2 sedan har ET37. (men nå skal det sies at forskjellen 35/37/40 er helt ubetydelig så lenge det ikke er snakk om voldsomme dimensjoner på dekk/felg) Word: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...