#26 Skrevet April 9, 2008 hehe;) takker takker:) alltid klar eg, men om eg teke avant`n eller jetta`n på samling i sommar veit eg ikkje enda.vanskeli valg. nokon med biltralle her eller? hehe Ta avanten du Mats, så du henge me i svingane;) ikkje for å mobba ho cindy men: rolleyes satsa på at både eg å lasse ha fått bilane i stand da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 9, 2008 hehe;) ja det var det da:) har bestemt meg før og gjere ferdi avanten i sommar, og så får cindy 1 prioritet til vinteren:) faen,får ikkje med meg ein drit eg, konfirmasjon til eit søskensbarn i trøndelag 3.mai... kva er viktigast? treff eller konfirmasjon?? her trengs råd:S 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 9, 2008 Treff i Valdres. Uten tvil. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 9, 2008 hehe:) det er egentlig det eg meina og, men det ser ut til at det ikkje er so mangen som har forståelse før detta der: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 28, 2008 veit ikkje om dette er tilfelle.. Men har hørt noke rykter om at gatebil magazine skal til førde den 4. mai? I såfall er jo det en dag ALLE skulle vert samla på en plass... må få sjekka opp i om dette stemmer.... Det er jo også dragrace på bringeland i førde Lørdag 10 mai om alt går etter planen. begynner i 18.00 tiden.. Kan også samles en plass FØR dette og evt kjøre samlet opp på bringeland, usikker på om det blir utstilling der oppe i samband med dragrace.. kan prøve å sjekke opp litt.. funne ut noke meir om gatebil magazine? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 28, 2008 Mange som skal på Street Legal på bringeland ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 28, 2008 Og hvor mange har tenkt seg til Valdres (som vel er samma dagen) ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 28, 2008 eg skal hverfall på bringeland.. det skal visst arrangeres "gatebil fest" på BadaBing etter det er ferdig å kjøre.. blir MYKJE folk! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 28, 2008 funne ut noke meir om gatebil magazine? Har ikkje hørt noke meir så rekner med dette kan legges på is en stund:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 29, 2008 Keti e da pao Bringeland? * 10.Mai... las litt meir eg.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 29, 2008 10. mai samme dag som trackday på rudskogen http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=117603&highlight=Bringeland 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 29, 2008 Mats... Svart S2 coupe ? Dooria er jeg med på, selv om bilen ikke akkurat er i utstillingsskikk etter elgdrama 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 7, 2008 Er det mangen her som skal på Bringeland? Når startar det på laurdag? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 7, 2008 Mats... Svart S2 coupe ? Dooria er jeg med på, selv om bilen ikke akkurat er i utstillingsskikk etter elgdrama mats har nok grønn S2 Avant han;) hehe, nei den ser ikkje ut som noko perla akuratt no, men det ordna seg veit du:) dooria hadde jo våre heilt topp meina eg:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 7, 2008 Er det mangen her som skal på Bringeland? Når startar det på laurdag? Påmelding 15.00-1630 Teknisk kontroll 15.00-1630 Inngang for publikum kl 17.00 Prisar: Vaksne kr 100 Born under 12 kr 50 Deltakarar kr 350 ( inkludert baneforsikring og engangslisens) Alle bilar skal gjennom en teknisk kontroll der det mellom anna blir kontrollert for oljelekasjar, sjekka bremservæske og dekk osv. Alle deltakarar må ha med hjelm. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 8, 2008 Nokon som skal delta kanskje? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 8, 2008 Jeg har hvertfall henta tidtaknings utstyr i dag:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet August 14, 2008 På tide med et treff før høsten setter inn for fullt: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet August 14, 2008 Eg er klar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet August 14, 2008 Rudskogen no te helga, må bli med nedover 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet August 15, 2008 Vi får besøk i helga... Som bare faen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet August 15, 2008 Korleis er stemninga for å få til noko litt ut i september? Hadde vert kjekt å sjå ka som rører seg av VW og Audi (folk) i distriktet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet August 15, 2008 hadde vore kjekt =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet August 15, 2008 jepp... lyte få til et treff..... er det Førde å Coop Extra som er den optimale plassen? eller finnes det andre plassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet August 15, 2008 finst mange andre plassa, men coopen e vel lettast tilgjengelig og det er hverfall stort nok;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...