#1 Skrevet Mars 14, 2008 Som trådnavn Flere som har planer om å møte på Oslolokallag mandag 17.mars, Sandvika? Jeg har planer om det hvert fall, reise fra Drammen litt før 7 Slå følge? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2008 Som trådnavn Flere som har planer om å møte på Oslolokallag mandag 17.mars, Sandvika? Jeg har planer om det hvert fall, reise fra Drammen litt før 7 Slå følge? Kanskje det?? Må tenke litt på dette. Hvor i Sandvika? Var det i et eller annet parkeringshus? 3dit: 17/3: Sandvika Storsenter. Nederste etasje i det NYE parkeringshuset/nye delen. Mat på Burger King 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2008 Noen jeg kan sitte på med? Er uten kjørbar bil om dagen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2008 Kan vi ikke si at, hvis noen vil kjøre innover sammen så møter vi: McDonald Åssiden kl 18.30 - 18.45 (Jeg kjører 18.45 hvert fall) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2008 Will be there kl 18:33:12... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2008 Blir ikke noe av for min del dessverre, må ordne litt saker før påska. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 18, 2008 Noen jeg kan sitte på med? Er uten kjørbar bil om dagen Får prøve å være med på dette jeg også, kan du ikke ringe meg da Homie? Sliter litt med innslaget på jet-starteren, men skal nok klare å banke den igang Edit: bh : Trodde det var i dag på vanlig treffdag jeg... hehehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 19, 2008 Fjernis! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 19, 2008 Får prøve å være med på dette jeg også, kan du ikke ringe meg da Homie? Sliter litt med innslaget på jet-starteren, men skal nok klare å banke den igang Edit: bh : Trodde det var i dag på vanlig treffdag jeg... hehehe HAHA! Hadde du giddet å svare på msn/sms/tlf så hadde jeg kunnet informere deg om dette vett.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...