Anbefalte innlegg

Her er en ny trend som kommer til å ta Norge med Storm.

alt for mye "poke" på bakhjulene DSC00276.jpg

DSC00277.jpg

n509664095_343536_314.jpg

IMG_0999.jpg

Men det viktigste er at eieren av denne bilen leder med å ha breieste hjulene bak på en Passat: dum : hahaha. Drit i utseende bare sleng på de breiste hjulene du får plass til og du er garantert en showstopper: haha :

Feite hjul, men veit ikke om det har så mye å si for min del.

Legg også merke til mangel på valsing forran, hjelper lite å ha Air Ride når man ikke engang gidder å ta seg tid til å brette ut skjermene ørlitte grann.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

WheelWhores.com :)

Bruker jo reservehjulsfelger...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

fy å færlt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært råstilig om man hadde klart å fått bakhjulene til å ligge pent mot hjulbuen og om man hadde orket å valse pittelitt. Og ja det er 18" Space savers, tidligere omtalt på forumet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det der så bare latterlig ut.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare å montere hjula når bilen er "stillt ut" og ta de av når den skal brukes. eller noe: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er stor fan av "Stretch n Poke" looken men det det blir for mye selv for meg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke mye pent:confused: Risikerer og snuble i bakhjulet når man går forbi bilen jo: haha :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tyskerstuk er vel og bra, men dette er vel litt i overkant....: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: haha :Y8U ME .... festelig..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vil prøve å få godkjent dette hos Biltilsynet? : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Reagerte selv når jeg så dette på WW, og det var ikke på en positiv måte.

Jeg som trodde mine bakfelger stakk langt utenfor, men dette var bare helt latterlig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her er en ny trend som kommer til å ta Norge med Storm.

alt for mye "poke" på bakhjulene. Men det viktigste er at eieren av denne bilen leder med å ha breieste hjulene bak på en Passat: dum : hahaha. Drit i utseende bare sleng på de breiste hjulene du får plass til og du er garantert en showstopper: haha :

Feite hjul, men veit ikke om det har så mye å si for min del.

Legg også merke til mangel på valsing forran, hjelper lite å ha Air Ride når man ikke engang gidder å ta seg tid til å brette ut skjermene ørlitte grann.

Haha, hvorfor ikke bruke 6 tommer bredere felg når hjulet først ikke skal passer på bilen i det hele tatt likevel... :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åpenlyst at duden har montert bakfelgene feil vei ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jammen meg flere som prøver seg på samme stilen.

EuroGolfProject0354.jpg

EuroGolfProject0353.jpg

Er pen strekk på dekkene, men hjelper lite når felgene stikker såpass utenfor bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er jammen meg flere som prøver seg på samme stilen.

EuroGolfProject0354.jp

EuroGolfProject0353.jg

Er pen strekk på dekkene, men hjelper lite når felgene stikker såpass utenfor bilen.

ser bedre ut der en på en mk1 polo:p

Image010.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fy faen det der så bare helt utrolig teit ut........som Runar K. skrev lenger oppe i tråden : Hvorfor ikke bare sette på enda bredere når det først stikke så langt ut liksom ?? : dum :: bh :: rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er vel slik stilen skal være. Grunnen til at de ikke setter på enda bredere felger er vel frykten for at det skal "se dumt ut". hahahaha. Skjønner hvorfor Stanton kvittet seg med disse felgene. At han med golfen er såpass dum at han tror dette skal gå bra, sier vel litt om hvor viktig det er å skille seg ut. Kan sikkert legge ut bilder av 3 skandinaviske biler som passer bra inn i denne tråden her, men frykten for å bli bannet pga personangrep hindrer meg i å gjøre det akkurat nå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

legg ut bilen min da:P hehe, den hadde sett sånn ut;)

men husker du hva de hjula kom fra!? de er jo14x10 eller.no, tror det var fra en eller annen racing serie,

tror de hjula der kun kommer til å passe på en bergcup bil!! det er også innerslange i dekka, fordi det ikke gikk ann å få luft i dem:P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Om man får mekket bergcup bredding så går det vel ann å redde stilen. Men tror nok man selv må bredde bergcup breddingen for å få huset disse hjulene her. Er enkelte ganger man bare burde ta hintet og heller henge felgene sine på garasjeveggen til pynt;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan sikkert legge ut bilder av 3 skandinaviske biler som passer bra inn i denne tråden her, men frykten for å bli bannet pga personangrep hindrer meg i å gjøre det akkurat nå.

Temmelig sikker på at denne var en av de du siktet til:

IMG_1806.jpg

IMG_1826.jpg

Men hva er de 2 andre, om min skulle være en av de? Kan jo være at jeg tar feil, men husker hva du har sagt om "poken" min før: rolleyes

PS: Syns min egentlig følger denne tegninga bra:

pokeandstretch.jpg

PS 2: Orker ikke en flersiders diskusjon nok en gang;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PS: Syns min egentlig følger denne tegninga bra:

pokeandstretch.jpg

Eneste "poken" som jeg synes er pen......på den Passaten med helt rette dekksider utenfor skjermen så er det stygt!!! Men er ikke dette noe som har vært "poppis" i Tyskland i maaaaange år da ??? : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så lenge man finner likhet mellom en paint tegning og ett bilde så er det vel greit. Jeg er ikke her for å dømme noen, ei heller lage noe diskusjon.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.