#26 Skrevet Mars 21, 2008 Nå var det ikke tegninga jeg spesifikk siktet til, men heller de uskrevne reglene om hvordan det "skal" være, som reflekteres i tegninga si opprinnelige mening. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet April 10, 2008 Fossen, du skal poste bilder av bilen din og de fantastiske felgene dine i hver eneste tråd som er mulig du !Mon tro om jeg er alene om å føle dette. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 10, 2008 Begynner å bli litt stressa jeg og Ole Marius... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 10, 2008 Husker jeg så en MacGyver episode der det skulle være et gjengoppgjør. Gutta kom kjørende inn på en parkeringsplass fra hver sin side. Et par av de bilene hadde bortimot slike poke som bilen på første bilde. Eneste forskjellen var at der "poka" det like mye fremme edit: ...apropos om "stilen" er gammel eller ny... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet April 10, 2008 Begynner å bli litt stressa jeg og Ole Marius... Godt jeg ikke er alene. No hard feeling atlså, men det må være grenser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet April 10, 2008 Æsj å fy!! Har ikke mer å si en det.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet April 10, 2008 Dette går vel i retning en europeisk versjon av bonzai-trenden i Japan, haha! Tror jeg må lage meg ville sidepipes som stikker minst 2 meter opp i været... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet April 11, 2008 Dette går vel i retning en europeisk versjon av bonzai-trenden i Japan, haha!Tror jeg må lage meg ville sidepipes som stikker minst 2 meter opp i været... Bonzai? Mener vel ikke Bozuku? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet April 11, 2008 biltilsynet liker nok den hvite passelaten enig med mads, skal være litt, men ikke så mye som mye av det over her.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet April 11, 2008 : haha :Y8U ME .... festelig.. kun hvis du vet det står med miniskrift "...and your friend" nederst på skiltene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet April 13, 2008 Fossen, du skal poste bilder av bilen din og de fantastiske felgene dine i hver eneste tråd som er mulig du !Mon tro om jeg er alene om å føle dette. Forrige innlegget mitt ble tydeligvis slettet, men igjen: Gauer, sjekk hvor mye det bryr meg. De gangene jeg legger ut bilde er det forbundet med topic, noe som det også var her. Hvordan du oppfatter det, bryr meg midt i nugattikrysset. Buhu. Begynner å bli litt stressa jeg og Ole Marius... Igjen, bruk stresset til å utføre noe konstruktivt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet April 13, 2008 Poke er tøft, men Passaten hadde vel noen cm for mye etter min smak. Men jeg likte felgene og bilen ellers. Likte spesielt rusten under speilet... Fet detalj. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet April 13, 2008 Får jeg pokal på Våler hvis jeg dukker opp med Passaten seende slik ut ?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet April 14, 2008 Får jeg pokal på Våler hvis jeg dukker opp med Passaten seende slik ut ?? Japp, skal ta med en til deg jeg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet April 14, 2008 Japp, skal ta med en til deg jeg... Den er grei....men tror jeg må handle inn en 7-8 ekstra sett med spacere da ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet April 14, 2008 ÆSJ!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet April 14, 2008 Det ser jo litt "værsting" ut da... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet April 14, 2008 Den er grei....men tror jeg må handle inn en 7-8 ekstra sett med spacere da ja Og bruke en halvmeter lange gjengestag med en mutter på enden:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...