#1 Skrevet Mars 14, 2008 Har en A4 B6, som jeg vil montere blendbare speil på. Ligger to ledninger i speil huset,men det er vel til varme i speilet? Kan jeg montere disse og det vil fungere, eller trenger jeg noe annet også? http://cgi.ebay.de/AUDI-SPIEGELGLAS-automatisch-abblendbar-links_W0QQitemZ220209746452QQihZ012QQcategoryZ64882QQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2008 OT: hva er blendbare speil? slike som "dimmer ned" når du har bil bak deg? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 14, 2008 Ja,mener de blender for solen også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 14, 2008 automatisch abblendbar speil er vel bare at varme går på automatisk om speila registrerer kulde og is og da varmer opp speila. Skulle du hatt noe som blenda, så måtte jo det sitti i motoren til speilet. og ikke bare i speilglasset. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 14, 2008 automatisch abblendbar speil er vel bare at varme går på automatisk om speila registrerer kulde og is og da varmer opp speila.Skulle du hatt noe som blenda, så måtte jo det sitti i motoren til speilet. og ikke bare i speilglasset. Okey,takk for svar:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 14, 2008 Det du har funnet der på ebay er nok automatisk avblendbare speilglass ja. Men det skal være tre ledninger, skal også en ledning inn i den svarte kontakten på baksiden av speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 14, 2008 Okey,da mangler jeg en ledning: bh : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 14, 2008 noen ide om hvordan dette burde virke? har speilene innebygde lyssensorer, eller bruker de den samme som evt sitter på det avblandbare speilet inne i bilen? Dersom speilene har egne sensorer bør det jo ikke være snakk om noe mer komplisert enn å trekke fram en 12v ledning som gir spenning til glassene i speilet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 14, 2008 Etter prisen å dømme nye på møller så burde alt ligge i speilet + at du burde fått med speilhuset hehe. På min a4 skulle de ha over 5000 for begge speilglassa. Fant heldigviss ut at det var bare dårlig kontakt... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 17, 2008 automatisch abblendbar speil er vel bare at varme går på automatisk om speila registrerer kulde og is og da varmer opp speila.Skulle du hatt noe som blenda, så måtte jo det sitti i motoren til speilet. og ikke bare i speilglasset. neida, de dimmer ned samtidig som det innvendige speilet. De er koblet sammen... sensoren ligger i det innvendige speilet... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...