#1 Skrevet Mars 14, 2008 Har en svart Audi A3, skal hellakkere før sommersesongen. Og har lite peiling på lakk. Skal fortsatt ha svart men åssen lakk bør jeg velge? Hørt no om sølvglins, åssen funker detta? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2008 bump. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2008 Mye å velge mellom. Du kan jo ha alt fra blank sort, til å ha metallic,perlemor eller flakes i forskjellige farger i den. Jeg har sort med litt sølv og blå perlemor i på tak,panser og bakluke på boraen min. Har ingen gode bilder av dette. Men får litt annet skinn i solen med det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2008 Ok. Blir vel sikkert til at jeg bare velger sort metallic. Perlemor hva vil det si? Hørte me lakkereren på jobben om flakes men det var rimelig dyrt for å si det sånn. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2008 sort metallic er lite pent i forhold til sort blank. metallicen for bilen til å se skitten ut 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2008 Denne mazdaen har flakes i mange farger i en sortblank lakk. http://mission.kicks-ass.org/bilder/gatebil0906/images/gatebil0906%20(182)_jpg.jpg http://mission.kicks-ass.org/bilder/gatebil0906/images/gatebil0906%20(184)_jpg.jpg Perlemor kan vel legges over orginal-fargen. Får litt samme effekt som med flakes, bare et perlemor har mye mindre støvbiter(om du skjønner) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2008 Sort blank? Er fremgangsmåten hos lakkereren den samme som på metallic? Eller er det noe spes du må gjøre? Eller er det bare selve blandingen på fargen som er anderledes? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2008 Lakken på mazdaen var peeen:D;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2008 Fremgangsmåten er samme på vanlig lakk(blanksort/metallic/perlemor osv) Men om du skal ha noen effekt, så må det oftest litt mer arbeid i. Flakes strøs vel over i lakken før man legger klarlakk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2008 Flakes legges sammen med klarlakk ja, men krever at bilen må pusses ned et par ganger ekstra, så er endel mer arbeid og mye dyrere. Gjort dette selv på en bil tidligere... A.J. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 16, 2008 Noen som har lakkode på sort blank? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...