#1 Skrevet Mars 14, 2008 Da har jeg endelig fått kjøpt inn sommerfelgene til min a4 B5. Jeg kjøpte rs4 felger 8x18, så nå er det bare å lete etter dekk. Er det noen som har noen formening om dekkdimensjon til disse?? Jeg har også kjøpt justerbart senkesett og lurer på hvor lavt jeg kan senke bilen i forhold til felgene uten at dette vil se dumt ut?? Noen forslag til rimelige og greie dekk og evt hvor jeg bør handle?? mvh jonas vollan 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 14, 2008 Dette er da ikke RS4 hjul! 225.40.18 er vel den mest normale dimmen. Sharif dekksenter er jo ikke lengre enn ett steinkast unna deg, så er vel ikke dumt å stikke dit! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2008 Dette er da ikke RS4 hjul!225.40.18 er vel den mest normale dimmen. Sharif dekksenter er jo ikke lengre enn ett steinkast unna deg, så er vel ikke dumt å stikke dit! Mvh jeg stussa litt selv også, mener de ser helt annerledes ut, men så sa han at det er en slags type rs4 felg, at selve rs4 felgen kan komme i forskjellige typer felg. men jeg vet ike, det er egentlig det samme, synes felgene var kule. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2008 noen som har noen formening om hvor mye senk jeg burde ha?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2008 Er vel bare og skru ned etter at du har fått hjulene. Da ser du jo selv hvordan du vil ha det. og hva som fungerer med tanke på subbing og slikt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...