#1 Skrevet Mars 15, 2008 Noen her som vet hvorfor lyset i taket og på døra bliner når døren er åpen? har byttet låsen i døra i dag, men ble ikke noe bedre! noen som kan hjelpe??? =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2008 Mr. Evensen, må du ikkje lat som at du ikkje skjønna at du har han Lind bak dæ Flere som har lignende problemer: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=72854 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2008 haha. men seriøst. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2008 det skal være slik. for å hjelpe deg å huske på at du må lukke døra 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2008 Høres ut som ett lite rele som klikker i dersen, da blinker Lyset oppe i taker, bake og i døra. Trodde det var feil, så det er altså ikke d? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2008 det skal være slik. for å hjelpe deg å huske på at du må lukke døra Seriøst Har du sjekket pærene (også de over baksetet) og sikringer? Lampene ved førersetet er koblet paralellt med lampen over baksetet, så kan muligens evt. være noe der.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Mars 15, 2008 hvis lyset slukker når du lukker døra, så er alt i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Mars 15, 2008 Blinker kun når Passasje siden er åpen og førerdøra er lukket, sikkringene og perene er i tipp topp stand. som Kim Nordbotn sir kan virke som det er sånn det skal være. Noen andre som har en formening ? takk for tilbakemeldingene 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Mars 15, 2008 Blinker det kun hvis motoren er i gang? For da kan det virke som at det er en slags påminnelse om at du må huske å lukke døren.. Bare at det ikke er sånn på min vanlige A3, og jeg aldri har hørt om dette ellers 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Mars 15, 2008 Da har jeg vert ute å prøvd. Det blinker kun viss bilen er slåttpå og min dør er lukket. så virker som om det skal være sånn 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Mars 15, 2008 Tusen takk for alle tilbakemeldinger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...