#1 Skrevet Mars 15, 2008 hvor får jeg tak i ettermonteringskit på fjernstyrt sentrallås A6 -96mod har hørt at inpro har noe. helst ikke noe jalla, og helst plug&play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2008 Møller kanskje. Votex ettermonteringssett med to fjernkontroller. Kjøpte til a4`n der. Ga rundt 1500 kr. Kobles mellom på ei av de originale kontaktene på sentrallåspumpa. Evt. trekker du en ledning til hver baklykts blinklys i tillegg om du vil ha kvitteringsblink i blinklys. Tok meg ca 10 min å montere på min. Eneste bakdelen er en ekstra "klump" på nøkkelknippet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2008 akkurat, skal høre med møller på mandag. Fant dette til 80`ien på nettet, kobler mellom sentrallåspumpa. Men ikke til A6`n. Var noe på ebay, men ikke plug&play 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...