#1 Skrevet Mars 15, 2008 Hei Ser bare att de har samme bolt hull, men avstanden er kanskje forskjellig? Hadde visst etpar Borbat felge bak garasjen jeg hadde glemt ut Noen som vet om de passer på caddy'en min? Kan ikke teste selv, siden bilen er hos forhandler for å bytte begge dør håndtakene... Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 15, 2008 Ja, de passer, forutsatt at de er 14" eller større (pga. 256mm bremser foran). 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 15, 2008 Ok Takker for svar Det skal jeg få sjekket ut.. Men en annen ting, er det så inni helv*** vanskelig å bytte dørhåndtak på en caddy 2001 mod? Bilforhandleren har hatt bilen siden torsdag da dem fikk delen (sier han) det har skjedd nada med det, eneste de har gjort er å skru ut resten av håndtaket. Jeg har låne "bil" jeg skriver bil i hermetegn pga det knapt er en bil, en sur space wagon. Det er ikke mange dager de har hatt den inne, det er jeg klar over, men jeg ville nå tro att 2 dager burde en klare å bytte håndtak på den. De har ikke særlig andre biler å skru på heller. Jeg begynner å bli mektig lei iallefall Frode 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 15, 2008 Eh...skifte dørhåndtak på en sånn Caddy tar omtrent 5 min. Er en 9K9 dette? ( Gamle karosseriet? ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 15, 2008 Hei Ja det går vel under det gamle karosseriet.. Det er den med den kassen bakpå, tror betegnelsen er 9kvf eller noe sånt. Kassen bak er litt høyere enn taket over førerdelen Frode PS, det skal jo sies att dørhåndtaket på førersiden er knukket inni døra, sånn att man ikke klarer å åpne den 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 15, 2008 Ahh...straks litt verre da ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...