#1 Skrevet Mars 15, 2008 Hei! Er det noen i Agder som har spacere (5-112) i 10mm, 12mm eller 15mm som jeg kunne lånt i et par dager? Har et sett felger med ET45 som jeg vil prøve å space ut på Passat'en, da det ikke ser ut til at noen er interessert i å kjøpe dem Vil gjerne prøve hvor mye spacing jeg bør satse på, før jeg evt. kjøper spacere. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Da var felgene solgt og levert, så det blir ikke aktuelt med spacere. Nå starter jakten på nye sommerhjul...... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 21, 2008 Det gikk fort... hva slags felger stser du på? i Size altså.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 25, 2008 Jeg er litt konservativ, så jeg kommer til å gå for 8x18. Mest sannsynlig blir det samme bredde foran og bak og ET35. Vurderer Mesh II med mørkt senter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 25, 2008 med den senken du har, blir det sikkert knall det Svein Olav vettu... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 25, 2008 Kunne sikkert hatt litt bredere felger og/eller litt lavere innpress, men jeg lar fornuften råde og ender nok opp med 8x18 med ET35 og 225/40R18. Tror dette skal bli brukbart med ca 65mm senk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...