#1 Skrevet September 27, 2004 Hei! Har planer om å tone rutene på min Golf II. Noen som veit av noen kurrante steder i trondheims området? Rimelige å bra!! Har vi i klubben rabbat noen plasser?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 27, 2004 riis bilglass og decor cut er kjent for å være flink med toning, men rimelig er det ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2004 Har fått svar hos riis bilglass. 2500,- for 5 ruter å da har jeg plukket de ut selv! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 27, 2004 det hørtes ikke så ille ut, vet om folk som har betalt langt mere, men sikkert en del å spare på å plukke ut rutene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 27, 2004 Decturcut er nok litt stivere på pris her ja.. Hmm skulle kanskje ha fiksa en avtale? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 27, 2004 Jan gustavsen er visst ganske greie, muligheter for litt rabbatt å der muligens. De er ikke billige de heller skulle ha 5700 for min a 9 ruter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 28, 2004 Har fått pris selv fra Riis nå, 4900 ink. mva. Så de er jo billigst av de jeg har skjekka med da. Decor Cut gidder jeg ikke å skjekke med for de er visst drit dyre. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...