Noen som har noe dekk og anbefale i 20"?

Anbefalte innlegg

Kjøpte meg en felger og dekk i fjord 20 ASA AR1, men er ikke fornøyd med dekkene som sto på"Budget" dekk! Antyre heter de! Slipper lett på vått føre! Så i år vil jeg ha noe jeg kan føle meg trygg på uten at de bør koste skjorta!

Er det noen merker sånn midt på treetsom kan anbefaldes? Toyo, Yokohama, Falken el..

Ser Nankang har billige i 20 men er det bare dritt?

Den dimmen som står på er 225/35-20 Vil gjerne ha det nå oxo fordi tror 30 blir utrolig hardt!

IMG_0507.jpg

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Pirelli PZero Nero iallefall.. Kjørte på 245.30.20

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale både Pirelli og Vredestein Sessanta i 20" - Knallgode dekk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er fornøyd med Pirelli PZero Nero iallefall.. Kjørte på 245.30.20

Støysvakt og supert dekk....fornøyd til 1000.:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Pirelli svin dyrt da? Men sessanta så jeg til ok priser på enten interdekk, eller dekkonline!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke Pirelli svin dyrt da? Men sessanta så jeg til ok priser på enten interdekk, eller dekkonline!

Jørn

Pirelli P ZERO NERO 225/30 ZR20 85Y XL **

1858,10 pr stk hos dekkonline.com

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster bilen din? Kjipt å kjøpe armani dress og stikke innom rema å kjøpe sokker til 30.- if you get my drift..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor mye koster bilen din? Kjipt å kjøpe armani dress og stikke innom rema å kjøpe sokker til 30.- if you get my drift..

Er i hvertfall en ting jeg veit, og det er at den koster MER enn din!!: haha :

Vennlig hilsen Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mer enn min kosta, har ikke bil jeg.. Poenget (hmm, ofte jeg må si det for tiden) ikke kjøp jalla dekk til kvalitets bil..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fornøyd med Goodyear F1.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan anbefale Vredestein Sessanta i 20" - Knallgode dekk

De er knall på vått føre, støysvake er de og:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig jeg heller mot Sessanta da!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er fornøyd med Goodyear F1.

Samme her!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ikkje kjørt Sessanta eller Pirelli, men Goodyear F1 er et suverent dekk!

kjørte 4,5 år på mine 245/35/19 før de var moden for utskiftning. Og de satt som støpt på vått og tørt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjøpte meg en felger og dekk i fjord 20 ASA AR1, men er ikke fornøyd med dekkene som sto på"Budget" dekk! Antyre heter de! Slipper lett på vått føre! Så i år vil jeg ha noe jeg kan føle meg trygg på uten at de bør koste skjorta!

Er det noen merker sånn midt på treetsom kan anbefaldes? Toyo, Yokohama, Falken el..

Ser Nankang har billige i 20 men er det bare dritt?

Den dimmen som står på er 225/35-20 Vil gjerne ha det nå oxo fordi tror 30 blir utrolig hardt!

IMG_0507.jpg

Jørn

BF Goodrich 225/30 er veldig gode og støysvake dekk. Michelin PS2 også, men finnes kun fra 235/30 mener jeg. Dropp 35 profil, bilen din blir 1/2 tomme for høy.

Også er jeg enig med Ben, å sette Plingplong-dekk på en quattro til en halv mill er helt feil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

BF Goodrich 225/30 er veldig gode og støysvake dekk. Michelin PS2 også, men finnes kun fra 235/30 mener jeg. Dropp 35 profil, bilen din blir 1/2 tomme for høy.

Også er jeg enig med Ben, å sette Plingplong-dekk på en quattro til en halv mill er helt feil.

Fikk felg pakken så å si ubrukttil en MEGET god pris, så kunne ikke si nei! Dekkene virker jo helt greit, men så fort man prøver seg på littsportslig kjøring,ellerlitt fort påvått,så føler jeg meg utrygg, og det blir galt!

Er såutrolig mye dårlige veier og sånn her, så takker gud for den 35 profilen Runar! Da holder felgene lenger oxo!

Jørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.