#76 Skrevet Juni 15, 2008 Kan ikke si jeg ble kjempe imponert jeg heller. Grei bil, men ikke noe å hoppe i taket for. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 15, 2008 Min A3 97 modell:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 16, 2008 Hva tror folk om den "leppa" under fangeren? Orginalt på Leon Cupra R.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet August 14, 2008 Her er én stk radikal s3, som kjørte på gatebil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Oktober 9, 2008 Hva tror folket om cup felger på s3? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Oktober 9, 2008 Men dette er vel top notch 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Oktober 9, 2008 mye peent her : p men hiv opp fler bilder av A3 da jeg trenger inspirasjon hehe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Oktober 9, 2008 Den gule traff du med ja. Bedre blir det ikke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#84 Skrevet Oktober 9, 2008 Men dette er vel top notch Får mer å mer lyst på s3 igjenn med grise senk, slike felger å moderat trim ass 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#85 Skrevet Oktober 11, 2008 Her med FMIC Like a glove? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#86 Skrevet Oktober 19, 2008 Min A3 2008mod 2,0Tdi Quattro S-Line 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#87 Skrevet Oktober 19, 2008 Min gamle bil: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#88 Skrevet Oktober 19, 2008 Min gamle bil:uh yeah;) ett par bilder fra jeg hadde å 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#89 Skrevet Oktober 19, 2008 peeen S3 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#90 Skrevet Oktober 25, 2008 Har tenkt å forandre litt på utseende til sportec felgene, som nå er lakkert anthrazit. Hva tror folket om svarte, med rød "time attack" stripe? noe slikt, bortsett fra fargevalget. Eller ordinær "alu-farge" Helsvarte Eller en kombinasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#91 Skrevet Oktober 26, 2008 Ingen som har invendinger? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#92 Skrevet Oktober 26, 2008 Helsvarte så meget bra ut. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#93 Skrevet Oktober 26, 2008 tror svart blir finest 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#94 Skrevet Oktober 26, 2008 Matt svart eller blank svart da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#95 Skrevet Januar 1, 2009 Kombinasjonen syns jeg var fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#96 Skrevet Januar 2, 2009 Hva tror folket om "badlook" på s3en? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#97 Skrevet Januar 2, 2009 Liten anonym en som det der var FETT 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#98 Skrevet Januar 2, 2009 Ka bredde va det på bakdekka til den gamle s3`en din Joachim??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#99 Skrevet Januar 2, 2009 Hva tror folket om "badlook" på s3en? Meget pent og diskret utført. To my likings, yes sir indeed! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#100 Skrevet Januar 2, 2009 (endret) Postet noe lignende før, men kan ikke få nok av slike hjul 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...