#126 Skrevet Februar 1, 2009 Noen som vet pris på en sånn bakluke spoiler som sitter på de fleste her? og en sort optic grill? Syntes alltid xenonlysene på amerikanske biler er så utrolig blå, eller, klar is blå, er dette tilfelle eller bare noe jeg innbiller meg? black optic grill koster vel nærmere 4000kr på Møller... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#127 Skrevet Februar 1, 2009 Greit stiv pris det.. Skrik ut hvis noen skal handle på ebay her så hiver jeg meg gjerne på! Skjønner nothing av det der desverre.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#128 Skrevet Februar 7, 2009 Det er en av de værste singleframeombyggingsstylingfrahelvtefangerene jeg noen gang har sett. Heia! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#129 Skrevet Februar 7, 2009 joda.. sett bedre jegå men bilen var fin. Men er jo ikke org så var dumt å legge den ut:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#130 Skrevet Februar 7, 2009 Men er jo ikke org så var dumt å legge den ut:p Er vel ikke det som gjør det store utslaget på denne bilen. Men den hadde jo i alle fall stilige felger og fin høyde. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#131 Skrevet Februar 7, 2009 Enig ang rillene å noe rart rundt tåkelyset ellers syns jeg den var fet 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#132 Skrevet Februar 7, 2009 Syntes den var fet jeg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#133 Skrevet Februar 8, 2009 Alt foran framhjulene er feil spør du meg, untatt fargene. Det er jo ingen linjer som passer fra panseret og ned på fronten. jeg er kun av en oppfatning. Det finnes ingen fin løsning for singelframe, annet enn det som er basert på orginalt. Skal man bygge om, må man også bytte panser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#134 Skrevet Februar 8, 2009 Alt foran framhjulene er feil spør du meg, untatt fargene. Det er jo ingen linjer som passer fra panseret og ned på fronten. jeg er kun av en oppfatning. Det finnes ingen fin løsning for singelframe, annet enn det som er basert på orginalt. Skal man bygge om, må man også bytte panser. Helt enig, i tillegg er det brukt S8 grill...blir så feil som det kan bli! Er et par år gammel denne bil, har vært et eller annet styling/tuning firma i los unidos estados sin utstillingsbil...Go figure!? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#135 Skrevet Februar 16, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#136 Skrevet Februar 21, 2009 Polsk s3: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#137 Skrevet Februar 23, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#138 Skrevet April 5, 2009 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#139 Skrevet April 21, 2009 Denne er jo ikke ille... Likte bodykit'et på denne. noen som vet hva den heter? Noen som vet om grille fra S3 og A3 passer overens? Liker S3 grillen! Uten S3 merket da seff, kjører jo A3... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#140 Skrevet April 21, 2009 Likte bodykit'et på denne. noen som vet hva den heter? Noen som vet om grille fra S3 og A3 passer overens? Liker S3 grillen! Uten S3 merket da seff, kjører jo A3... S3 grillen er større enn A3 grillen.. Skal du bruke S3 grill, må du sette på S3 fanger.. Det går.. men er ikke enkelt, da S3 fangeren er bredere pga S3'ens bredere hjulbuelister.. Jeg har gjort det... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#141 Skrevet April 21, 2009 Likte bodykit'et på denne. noen som vet hva den heter? Noen som vet om grille fra S3 og A3 passer overens? Liker S3 grillen! Uten S3 merket da seff, kjører jo A3... Er ikke noe bodykit på den. Er en RS4 replica fanger med oem RS4 gitre og tåkelys. Den var i produktion hos et tysk firma (S3tuning.de), så blei det lagt ned og formene lagt ut for salg. Så kjøpte disse formene (http://www.rs4-trade.de) men de eksisterer visst nok heller lenger. Av og til dukker det opp noe på eBay fra private, men passforman er meget dårlg og du må ut med gode penger for gitre, tåkelys, holdere osv. fra en RS4 (kan seff lage noe selv men det blir jo fort jalla). Panseret er glassfiber fra Lumma...koster flesk. Lumma lager/lagde full bodykit... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#142 Skrevet April 22, 2009 Kan jo slenge ut et par bilder av min S3 da:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#143 Skrevet April 22, 2009 Et par til fra en "rullende photoshoot":) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#144 Skrevet April 22, 2009 Er ikke noe bodykit på den. Er en RS4 replica fanger med oem RS4 gitre og tåkelys. Den var i produktion hos et tysk firma (S3tuning.de), så blei det lagt ned og formene lagt ut for salg. Så kjøpte disse formene (http://www.rs4-trade.de) men de eksisterer visst nok heller lenger. Av og til dukker det opp noe på eBay fra private, men passforman er meget dårlg og du må ut med gode penger for gitre, tåkelys, holdere osv. fra en RS4 (kan seff lage noe selv men det blir jo fort jalla). Panseret er glassfiber fra Lumma...koster flesk. Lumma lager/lagde full bodykit... Hva du vet!! Takk for mildt sagt utfyllene svar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#145 Skrevet April 22, 2009 Litt mere info her: http://www.audizine.com/features/azer.php?azid=16 Selv fant jeg bilen på 8P forumet på vortex: http://forums.vwvortex.com/zeroforum?id=548 Der fant jeg denne også. Den blåe der var ja skamm rå har du tråden som den ligger på? eller flere bilder av den? vært morro å vist hvor store felger/dekk det er å hvor mye senk den har:D 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#146 Skrevet April 22, 2009 Vet ikke om disse er postet før. Ikke fulgt med noe særlig enda 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#147 Skrevet April 22, 2009 noen : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#148 Skrevet Juli 19, 2009 Min lille gullkump! Veldig pen bil. Kan noen si meg hvilken frontfanger det er som står på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#149 Skrevet Juli 19, 2009 s3 look fanger ifra rieger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#150 Skrevet Juli 19, 2009 Et nytt av min..nesten helt orginal utvendig da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...