Audi A3/S3 inspirasjonstråd

Anbefalte innlegg

Noen som vet pris på en sånn bakluke spoiler som sitter på de fleste her? og en sort optic grill? Syntes alltid xenonlysene på amerikanske biler er så utrolig blå, eller, klar is blå, er dette tilfelle eller bare noe jeg innbiller meg?

black optic grill koster vel nærmere 4000kr på Møller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit stiv pris det.. Skrik ut hvis noen skal handle på ebay her så hiver jeg meg gjerne på! Skjønner nothing av det der desverre..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en av de værste singleframeombyggingsstylingfrahelvtefangerene jeg noen gang har sett. Heia!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

joda.. sett bedre jegå:)

men bilen var fin.

Men er jo ikke org så var dumt å legge den ut:p

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men er jo ikke org så var dumt å legge den ut:p

Er vel ikke det som gjør det store utslaget på denne bilen. : haha :

Men den hadde jo i alle fall stilige felger og fin høyde.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig ang rillene å noe rart rundt tåkelyset

ellers syns jeg den var fet ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt foran framhjulene er feil spør du meg, untatt fargene. Det er jo ingen linjer som passer fra panseret og ned på fronten. jeg er kun av en oppfatning. Det finnes ingen fin løsning for singelframe, annet enn det som er basert på orginalt. Skal man bygge om, må man også bytte panser.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt foran framhjulene er feil spør du meg, untatt fargene. Det er jo ingen linjer som passer fra panseret og ned på fronten. jeg er kun av en oppfatning. Det finnes ingen fin løsning for singelframe, annet enn det som er basert på orginalt. Skal man bygge om, må man også bytte panser.

Helt enig, i tillegg er det brukt S8 grill...blir så feil som det kan bli! Er et par år gammel denne bil, har vært et eller annet styling/tuning firma i los unidos estados sin utstillingsbil...Go figure!?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne er jo ikke ille...

591f5714.jpg

Likte bodykit'et på denne. noen som vet hva den heter?

Noen som vet om grille fra S3 og A3 passer overens? Liker S3 grillen! Uten S3 merket da seff, kjører jo A3...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som vet om grille fra S3 og A3 passer overens? Liker S3 grillen! Uten S3 merket da seff, kjører jo A3...

S3 grillen er større enn A3 grillen..

Skal du bruke S3 grill, må du sette på S3 fanger..

Det går.. ;) men er ikke enkelt, da S3 fangeren er bredere pga S3'ens bredere hjulbuelister..

Jeg har gjort det... :P

havn4.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe bodykit på den. Er en RS4 replica fanger med oem RS4 gitre og tåkelys. Den var i produktion hos et tysk firma (S3tuning.de), så blei det lagt ned og formene lagt ut for salg. Så kjøpte disse formene (http://www.rs4-trade.de) men de eksisterer visst nok heller lenger. Av og til dukker det opp noe på eBay fra private, men passforman er meget dårlg og du må ut med gode penger for gitre, tåkelys, holdere osv. fra en RS4 (kan seff lage noe selv men det blir jo fort jalla). Panseret er glassfiber fra Lumma...koster flesk. Lumma lager/lagde full bodykit...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan jo slenge ut et par bilder av min S3 da:)

n854445310_6474878_4950212.jpg

n854445310_6474879_317268.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et par til fra en "rullende photoshoot":)

n854445310_6564400_245322.jpg

n854445310_6564399_5735154.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke noe bodykit på den. Er en RS4 replica fanger med oem RS4 gitre og tåkelys. Den var i produktion hos et tysk firma (S3tuning.de), så blei det lagt ned og formene lagt ut for salg. Så kjøpte disse formene (http://www.rs4-trade.de) men de eksisterer visst nok heller lenger. Av og til dukker det opp noe på eBay fra private, men passforman er meget dårlg og du må ut med gode penger for gitre, tåkelys, holdere osv. fra en RS4 (kan seff lage noe selv men det blir jo fort jalla). Panseret er glassfiber fra Lumma...koster flesk. Lumma lager/lagde full bodykit...

Hva du vet!! Takk for mildt sagt utfyllene svar : smil :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vet ikke om disse er postet før. Ikke fulgt med noe særlig enda ;)

AlphardsA3.jpg

image_a3.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

PC0613021.jpg

Min lille gullkump!

Veldig pen bil. Kan noen si meg hvilken frontfanger det er som står på?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

s3 look fanger ifra rieger

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

DSCF6103.jpg

Et nytt av min..nesten helt orginal utvendig da :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.