#1 Skrevet Mars 16, 2008 Kommer til å kjøpe meg et MIG apperat (Telmig 150/2 Turbo) fra Torshov bilrekvisita om noen dager. Så da lurer jeg på hvor folket her kjøper "plåt" Søkte på dette men fant ikke mye annet en at Veng var dyre og at containerjakt var bra Skal hovedsakelig sveise litt gulv, hjulbue etc men trenger også div å trene på (legge stratos på). Noen gode tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 veng dyrt? du får ringe meg når du har tid... påtide du får ut fingern og begynner på bilen igjen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2008 Har såvidt startet igjen, fått leid meg en liten bod så jeg har en plass å skru Slang opp en gammel PC og diagnose kabel er på vei fra statene By the way, jeg tenker på rette plater etc ikke deler dem fører i katalogen på Veng. Hvor handler du? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2008 veng platene er ikke så dyre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 16, 2008 veng har jo rette plater i forskjellige tykkelser og lengder, og spesielt dyrt er det heller ikke 9600012 KARR.PLATE 0,90MM 1X1M 2 dager lev.tid 333,00 bare gå inn på veng.no, så universalt, og karosseriplater,så får du en liste over hva de har Christian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 16, 2008 Takker \o/ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...