#1 Skrevet Mars 16, 2008 har enda et spø til dere audiproffer.har en audi 100 92 mod som virker veldig tight og fin på alle mater og ikke noe spes dødgang på rattet.likevel sporer den endel på sporete vei samt at den søker i alle retninger ved nedbremsing i høy fart....130-140 og oppover.kjører på 205-55 dekk. har nyig senket den og ikke testet spiss/camber etterpå men den var slik før også men mistenker at forrige eier har hatt løs fjærbein da rattet sto i feil posisjon.det er ikke løsnet på camberskruene når beina ble tatt ut for fjærskifte. har dere noen ideer blir jeg glad for tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 Ta deg en 4-hjullskontroll, det er mitt tips. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2008 oki. er det ikke noe spes svakheter i de forstillingene som f eks stabstagsforinger som kan forårsake dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 16, 2008 jeg kjører på 235/40 og sliter minimalt med sporing, så ville kostet på meg en 4-hjulskontrollsom Thomas sier her. At den søker i alle retninger ved nedbremsing kan vel tyde på at den bremser ujevnt? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 jeg kjører på 235/40 og sliter minimalt med sporing, så ville kostet på meg en 4-hjulskontrollsom Thomas sier her. At den søker i alle retninger ved nedbremsing kan vel tyde på at den bremser ujevnt? hei vegard. den flyr liksom frem og tilbake høyre venstre v oppbrems fra høy fart men kun da egentlig og ved sporete vei.minimal risting i skiver og sånn så ikke vet jeg men er hjulstillingen ute av posisjon så vil den jo søke men tenkte kanskje det var noen typiske svakheter på denne typen bil som f eks stabforinger eller slikt. liten dødgang igrunn så da er vel tannstanga tight. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Mars 17, 2008 Etter senk er det nesten et must å få 4hjulskontroll for å få den lik igjen... Du gjør om kjøregeometrien på bilen med en gang den senkes... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...