Anbefalte innlegg

Ta gjerne en titt på hjemmesiden.. Her ligger det blant annet prosjekttråd og bilder av godbilen :glad:

www.neonracing.no

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen linker eller bilder eller noen ting jo?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bildene ligger under prosjekt galleri de..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei... de gjør nok ikke det...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

det virker her og alle andre steder jeg har testet.. feks klikke på "BILSTEREO" under prosjekt galleri overskriften, så skal et galleri åpnes i nytt vindu.. kanskje dere har popup blokk eller noe som ikke lar vinduet åpne? hmm

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her funker det hvertfall;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke misforstå altfor mye, men jeg ville rivd hele den siden og satt alt opp på nytt..

Hva er poenget med siden? Driver dere business eller er det et hobbyprosjekt?

Redigert litt..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hele siden er tegnet i photoshop, så hvis lillesøstern din hadde klart det er hu dyktig ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke misforstå altfor mye, men jeg ville rivd hele den siden og satt alt opp på nytt..

Hva er poenget med siden? Driver dere business? Er det en beskrivelse av deres eget prosjekt? Dette ser rett og slett ut som noe lillesøsteren min på 13 kunne slengt sammen i en online webpage builder..

MÅÅÅ bare prøve å dra folk ned i dritten du... UANSETT hva det gjelder... Hva er vitsen??

Er det nødvendig å lese at du er så forbanna missfornøyd med alt i hver jævlig tråd her på forumet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Javisst er det nødvendig Espen M.

1: Siden er rotete og uoversiktelig

2: siden har ikke en gitt hensikt når man kommer inn på den, er det en side som om handler et spesifikt prosjekt, er det en bedrift eller forsøk på å starte en bedrift som bl.a holder på å bygge en bil? det er umulig å forstå hva siden handler om uten å kjenne eieren av siden.

3: har du problem med postene mine så får du henvende deg til en moderator eller til meg i en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er hjemmesiden din da, mr perfekt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Istedenfor å være spydig kan du forklare litt mer om prosjektet og hjemmesiden, oppdater gjerne første post..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette "prosjektet" har så vidt kommet i gang.. Og med LAV lærling lønn hvor sikkert 90% går med bil bilen, er det ikke så mye igjen for å satse stort på hjemmeside akkurat.. Derfor er det i første omgang stort sett bare info om min bil, på hobbybasis.. Men målet først og frems å få litt folk inn på sida, så kan det bygges videre.. Få opp andre prosjekter osv.. Men jeg kan jo ikke akkurat legge ut et prosjekt jeg har lest om i et bilblad..?! Derfor må dette bygges oppover, og derfor er siden laget som den er, så det er påbygnings potensiale.. Er rimlig ugunstig å bruke flere uker på å designe ny side for hver endring som skal komme.. Hvordan dette kommer til å utvikle seg er jeg usikker på.. Finner jeg ut at det ikke nytter å bygge noe videre, så slenger jeg ut nytt design som KUN omhandler min bil (biler)..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden helt, men BEN: Det går ann å spør på en normal måte, å ikke vær så forbanna frekk i skrivemåten... Gjelder ikke bare denne tråden...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke for å ødelegge tråden helt, men BEN: Det går ann å spør på en normal måte, å ikke vær så forbanna frekk i skrivemåten... Gjelder ikke bare denne tråden...

Enig. Du kan for eksempel foreslå endringer som han kan gjøre for å få siden til å bli bedre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1: Skrell hele designet, easy is always better, pynt på det etterhvert

2: få fram budskapet om hva siden omhandler på en bedre måte

3: få lagt inn et skikkelig galleri så du slipper 6 nye vinduer for å se gjennom de forskjellige mappene

Ut ifra innholdet jeg har sett på siden så langt er ikke dette store jobben for noen som har middels gode egenskaper innen webdesign og bør være mulig å få gjort billig\gratis..

Ser innom de fleste prosjektene som blir oppdatert på forumet, og kommer helt sikkert til å følge med her også, lykke til..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjære deg Ben Øye, det er ikke alle som er like flink i denne verden. Folk må få lov å gjøre hva de vil, og på hvordan måte de vil.

Det er lov å komme med forslag til forbedring, ja. Men jeg synes din væremåte kan forandres en god del i akkurat i denne saken! Her er du faktisk direkte spydig (som nevnt før), noe jeg synes er helt forkasterlig.

Ditt siste svar kunne kansje kommet først i denne tråden.... Her er du litt hjelpsom og forklarer ditt synspunkt på en grei måte!

Ikke alle har samme smak som deg, og heldigvis er alle forskjellig!

Tror du trådstarter har lagt ut denne tråden for at han synes det du synes? Kansje du tenker deg to ganger neste gang når du kommer med svar.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.