#1 Skrevet Mars 16, 2008 Siden det var med kun noen stusselige 14" Fondmetal felger til sommerhjul da jeg kjøpte den, lurer jeg på om noen kan trikse litt, og sette noen greie 16" eller 17" på denne? Dette er ikke bilde av min bil, men ikke så veldig ulik. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 16, 2008 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 16, 2008 Regnet nesten med minst ett bidrag fra deg, ja:p Overraskende bra med RS6... Hva med felger med kant, eller litt mer old-school? Kan det bli bra på en B3...? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Må da være noen som har forslag? Trenger ikke nødvendigvis være PS av dette bildet, men det stemmer ganske godt med fargen. Men for all del, legg gjerne ut bilder av andre B3 sedan med greie felger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...