#1 Skrevet Mars 16, 2008 Tenkte å fjerne hengerfeste på golf'en, siden jeg no likevel aldri bruker det. Hva henger det fast med? hva er greiest å gjøre med kontakten? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Mars 17, 2008 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Mars 17, 2008 Spørs hvor "nøye" du gjør det. Jeg skrur vel av bare selve "kroken" på min passat.. Ingen som ser kontakten etter senk likevel, og kjapt å skru på kroken igjen hvis en fort finner ut at en trenger det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Mars 17, 2008 Når vi er inne på emnet, noen gode tips for å få av boltene? Mine sitter som F! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Mars 17, 2008 Jeg har ikke fått prøvd å skru ennå jeg, tenkte det i morgen. Hvis de sitter like godt som bolten i endeleddet da gir jeg opp Skjønner ikke at det er mulig! Satse på gode gamel 5-56 gjør jobbel der vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...