Overrasket over justerbart senkesett

Anbefalte innlegg

De siste viklingene ligger jo inntil hverandre, så sånn sett så har de ingen funksjon.

Nettopp, du kan kutte 1 til etter den røde streken uten at det har noen funksjon på egenskaper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Etter masse tankegang her har jeg ikke noe særlig lyst til å kappe, men det jeg lurer på. Hvor masse av gjengene i mutteren må være i gjengepartiet? Selve mutteren her er jo 2cm eller noe, er det da mulig og senke den så justeringsmutteren henger på 1cm med gjenger?

Ja jeg vet det er en dårlig løsning:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fjærene kommer som en annen her sa til å sette seg litt etterhvert. Så er ikke sikkert du trenger å gjøre noe som helst for å bli fornøyd til slutt. Jeg må heve min litt når jeg skal skifte hjul idag, for den har blitt litt for lav siden jeg monterte ifjor sommer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde KW på min golf3 med 17", det var riktig nok ikke noe stv. Men jeg mener at jeg hadde masse å gå på. Nå har jo felgene noe å si da, jo større felger m/dekk jo mindre trenger du å senke før det subber

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde KW på min golf3 med 17", det var riktig nok ikke noe stv. Men jeg mener at jeg hadde masse å gå på. Nå har jo felgene noe å si da, jo større felger m/dekk jo mindre trenger du å senke før det subber

Stasjonsvognene virker det som om er litt høyere etter det jeg har sett rundt om. Hvertfall så har jeg sett mange vanlige golf3(3 og 5 dørs) som er senket 40mm og enda virker lavere enn / like lav som min bak, selv om min er senket ca 80mm bak nå(fra tuv papirene). Forøvrig så er jo hele fjærbenet forskjellig fra vanlig og stv.

Jeg kjører forøvrig med 205/40/17.

Hvor mye bruker fjærene og synke sammen her etterhvert? Har stor tvil på at de synker sammen 2cm? hvertfall gjorde de ikke det når jeg hadde KW1 på a4en min..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.